دست پاکبان پاکدست شهرداری اصفهان را می‌بوسم

شهردار اصفهان ضمن تشکر از پاکبان شهرداری که چک ۱۵۰ میلیون تومانی را به صاحبش رساند، گفت: دست همه پاکبانان زحمت‌کش اصفهان را می‌بوسم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: هفته گذشته پاکبان شریف و پرتلاش شهرمان «ابوالفضل شریف‌پور» در هنگام انجام کار پس از پیداکردن یک فقره چک به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان، آن را به صاحبش تحویل داد؛ اقدام این پاکبان یک عمل متعهدانه و بسیار قابل توجه است، وجود این قبیل انسان‌های شریف مایه افتخار شهرداری و مدیریت شهری اصفهان است.

وی با تبریک ۱۶ آذرماه روز دانشجو به ویژه به دانشجویان اصفهانی در دانشگاه‌ها و دانشجویانی که در اصفهان تحصیل می‌کنند، اظهار امیدواری کرد: زمینه رشد و ارتقاء آینده‌سازان شهر و کشور را فراهم کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، تصریح کرد: پنجشنبه هفته گذشته، شهر اصفهان در راستای توسعه فعالیت‌های عمرانی، یک پروژه مهم و حیاتی را با عنوان حلقه حفاظتی شهر اصفهان آغاز کرد؛ بر این اساس عملیات اجرایی نخستین تقاطع غیرهمسطح حلقه حفاظتی در بزرگراه شهید اردستانی با حضور استاندار اصفهان و سایر مسئولان شهر کلید خورد.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری اصفهان با احداث این حلقه به دنبال این است تا خودروهای سبک و سنگینی که مقصدشان شهر اصفهان نیست و قصد دارند از اصفهان برای رسیدن به شهر دیگری استفاده کنند، وارد شهر نشوند، گفت: با ورود این خودروها به داخل شهر ترافیک تشدید و سلامت شهروندان تحت تاثیر آلودگی هوا آسیب می‌بیند و احتمال تصادفات ناگوار افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه حلقه حفاظتی شهر اصفهان ۷۸ کیلومتر طول دارد، گفت: ۴۵ کیلومتر این حلقه در داخل شهر اصفهان و مابقی در شهرهای دولت‌آباد، خورزوق، خمینی شهر، درچه و شهر ابریشم قرار دارد.

شهردار اصفهان اظهارکرد: حلقه حفاظتی شهر اصفهان ۲۳ تقاطع غیرهمسطح دارد که نخستین آن روز پنجشنبه هفته گذشته کلنگ‌زنی شد و قول می دهم طی یک سال آینده این تقاطع غیر همسطح تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد؛ طی سه هفته آینده عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگتری در مجاورت کارخانه قند در همین مسیر آغاز می‌شود که در زمان مناسب اطلاع رسانی آن را انجام خواهیم داد.

کد خبر 360658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.