معین: حلقه حفاظتی شهر نماد محرومیت زدایی است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حلقه حفاظتی شهر اصفهان نماد بارز محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین عصر امروز (پنجشنبه) در آیین آغاز عملیات اجرایی حلقه حفاظتی ترافیکی شهر اصفهان و تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی اظهار کرد: امروز مردم شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ای بزرگ در شهر اصفهان هستند که کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر را رقم خواهد زد؛ امیدواریم این پروژه ظرف یک سال به پایان برسد تا بخشی از ترافیک منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان مرتفع شود.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز به کار فعالیت شورای پنجم احداث خط دو و سه قطار شهری اصفهان در دستور کار قرار گرفته تا تمام مناطق شهر اصفهان نیز از این وسیله پاک حمل و نقلی بهره مند شوند، تلاش های زیادی در این زمینه انجام شد و امروز شاهد پیشرفت سریع کار هستیم؛ برای تأمین اعتبار احداث خط دو قطار شهری اصفهان گام های موثری نیز برداشته شده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به استعفای نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی د افزود: حمایت نمایندگان استان از کشاورزان و تلاش برای بازگرداندن زاینده رود به اصفهان اقدامی ستودنی است و امیدوارم مشکلات استان در اسرع زمان رفع شود.

معین تأکید کرد: دغدغه خدمتگزاران مردم در مجموعه مدیریت شهری به پشتوانه استاندار و سایر نمایندگان مردم، رفع محرومیت، ایجاد تعادل و برقراری عدالت در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان است که امیدوارم نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد.

کد خبر 360648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.