اصفهان تا فردا بارانی است/کاهش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از امروز فعالیت خود را از مناطق غرب و جنوب استان شروع خواهد کرد و این بارش‌ها تا فردا ادامه خواهد داشت. میانگین دمای هوا تا سه درجه کاهش می‌یابد.

فاطمه زهرا سیدان طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، ناپایداری جوی بر آسمان استان حاکم خواهد شد.  بر این اساس از میزان غلظت آلاینده‌ها در استان کاسته می‌شود و هوای اصفهان پاک می‌شود.

وی افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی افزایش ابر و پدیده غالب وزش باد شدید و نسبتاً شدید در اکثر نقاط استان تا فردا ظهر پیش بینی می‌شود.  

 کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه سامانه بارشی از امروز فعالیت خود را از مناطق غرب و جنوب استان همراه با بارش برف و باران شروع خواهد کرد، ادامه داد: این سیستم برای مناطق مرکزی بسیار ضعیف است و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه ناپایداری جو تا فردا ظهر از آسمان استان عبور خواهد کرد و برای روز شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهیم  داشت، خاطر نشان کرد: روزهای  شنبه و یکشنبه اصفهان آسمان پاک را تجربه خواهد کرد و از روز دوشنبه تقریباً جو پایدار بر استان حاکم خواهد شد.

سیدان در خصوص وضعیت دمایی استان طی ۲۴ ساعت آینده، افزود: میانگین دمای هوای استان بین دو تا سه درجه  کاهش می‌یابد و دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی گراد  و در خنک‌ترین ساعات به دو درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان تصریح کرد: در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و میمه با دمای دو درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین منطقه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 360620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.