پنج فروشگاه لوازم یدکی خودرو در اصفهان پلمب شد

رییس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح کنترل و نظارت بر فروشندگان قطعات یدکی خودرو خبر داد و گفت: در این طرح پنج واحد صنفی پلمب و برای ۱۶ واحد دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمدحسن اسماعیلی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مردمی و وصول شکایات شهروندان مبنی بر جرائم و تخلفات متعدد برخی صنوف عرضه کننده لوازم یدکی و قطعات خودرو، اجرای طرح کنترل و نظارت بر این دسته از واحدهای صنفی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ماموران همراه کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی، صمت و بازرسان اتاق اصناف  از  ۱۹۴ واحد از این صنوف و صنوف وابسته بازدید کردند که در نتیجه پنج واحد صنفی با دستور مقام قضائی پلمب شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان همچنین از صدور اخطاریه پلمب به ۱۶ واحد دیگر و اخذ تعهد از متصدیان ۲۴ واحد صنفی خبر داد و گفت: شهروندان می توانند از طریق تماس تلفنی با ۱۱۰ یا مراجعه حضوری به اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس واقع در خیابان رودکی جنب کلانتری ۱۵ اصفهان گزارش‌های مستند از تخلف واحدهای صنفی را اعلام کنند تا قانونی با متخلفان برخورد شود.

کد خبر 360592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.