"مسلمان" فرصت پرواز را از دست داد

هافبک ذوب‌آهن در بازی روز گذشته تیمش در مقابل پرسپولیس نمایش خوبی نداشت تا بهترین فرصت را برای اثبات خودش به برانکو ایوانکوویچ از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبارت "مستر جکیل و دکتر هاید" اصطلاح عجیبی برای علاقه‌مندان حرفه‌ای فوتبال ایران نیست و بارها پیش آمده که در پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیونی ایران که با اجرای عادل فردوسی‌پور پخش می‌شود به بازیکنانی اطلاق شده که قابل پیش‌بینی نیستند و عملکردشان در مسابقات مختلف ۱۸۰ درجه با هم فرق دارد.

شاید نمونه واضح این مثال مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی باشد که گاهی اوقات توپ‌هایی را تبدیل به گل می‌کند که گل کردنش از عهده هیچ مهاجم دیگری بر نمی‌آید و گاهی اوقات موقعیت‌هایی را هدر می‌دهد که از دست دادنش سخت‌تر از گل زدنش بوده است.

بعد از این مقدمه کوتاه باید اشاره‌ای به بازی ذوب‌آهن در خانه پرسپولیس داشته باشیم که شاگردان علیرضا منصوریان به خصوص در نیمه اول، بازی خوبی مقابل حریف ارائه ندادند و اگر درخشش رشید مظاهری نبود شاید شکست ذوب‌آهن سنگین‌تر از این هم می‌شد. اما با این حال عملکرد فردی بازیکنان ذوب‌آهن به نسبت انتظاراتی که از آنها وجود داشته نشان می‌دهد محسن مسلمان نه تنها چهره درخشان این بازی لقب نگرفت بلکه به نظر می‌رسید که کاملا در جو بازی گم شده است.

به هر حال مسلمان در ابتدای فصل در لیست مازاد برانکو قرار گرفت و باشگاه به نوعی این بازیکن را نخواست آن هم در شرایطی که پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود و در اختیار داشتن هافبکی مثل محسن مسلمان می‌توانست در روزهای سخت به داد این تیم برسد. با این حال مسلمان ترجیح داد به اصفهان بیاید و پیراهن تیم سابق یعنی ذوب‌آهن را بر تن کند و خیلی از هواداران سبزپوش منتظر بودند تا مسلمان در اولین تقابل خودش با پرسپولیس و برانکو یک تسویه حساب فوتبالی تمام و کمال با سرمربی سابقش انجام دهد.

اما در بازی این اتفاق نیفتاد و بازیکنی که در سه بازی قبلی ذوب‌آهن در مقابل پیکان، پارس جنوبی و فولاد به نوعی بهترین بازیکن تیمش بود و درست در مهم‌ترین بازی فصل دچار افت شد و نتوانست خودش را به هواداران پرسپولیس اثبات کنند. بازیکنی که بعد از زدن گل تساوی به فولاد خوزستان توپ را برداشت تا به وسط زمین آورد و نشان دهد که ذوب‌آهن در خانه حریف سرشار از انگیزه برای زدن گل برتری است در مقابل پرسپولیس چیزی برای نمایش نداشت و حتی بازوبند کاپیتانی هم باعث نشد "مسلمان" دیگری را درون زمین بازی ببینیم.

تصاویر مقطعی که از این بازی منتشر شده نشان می‌دهد که مسلمان چقدر بی انگیزه و بی روح در برابر پرسپولیس بازی کرد و شاید هم تشویق‌های ابتدای بازی هواداران پرسپولیس برای هافبک سابقشان به نوعی او را نمک‌گیر کرده بود. در هفته‌ای که امید نمازی سرمربی قبلی ذوب‌آهن در گفت‌وگو با رسانه‌ها محسن مسلمان را متهم به کم کاری کرده بود این بازی فرصت مناسبی برای پرواز دوباره محسن مسلمان بود که هافبک سبزها آن را از دست داد تا مورد انتقاد هواداران تیمش هم قرار بگیرد. مسلمان فرصت آنچنان زیادی برای بازگشت به شرایط خوب فوتبالی ندارد و ادامه این روند می‌تواند کابوس نیمکت نشینی مسلمان در پرسپولیس را این‌بار در ذوب‌آهن پیاده کند.

کد خبر 360522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.