احداث راه‌های دسترسی به ورزشگاه نقش جهان بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: جاده منتهی به ورزشگاه نقش جهان در حریم شهر قرار دارد و احداث راههای دسترسی به ورزشگاه بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: راه‌های دسترسی متعددی برای ورزشگاه نقش جهان در نظر گرفته شده که هنوز احداث نشده؛ دو مورد از این راه‌ها خیابان فرزانگان و جاده دولت آباد است.

وی افزود: جاده منتهی به ورزشگاه نقش جهان در حریم شهر قرار دارد و احداث راههای دسترسی به ورزشگاه بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است؛ از این موضوع اطلاع ندارم که آیا راه‌های دسترسی به ورزشگاه نیاز به آزادسازی یا مباحث بودجه‌ای دارد یا خیر، اما باید راه‌های دسترسی ورزشگاه سریعتر به بهره‌برداری برسد تا برای خروج افرادی که برای تماشای مسابقات در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، مشکلی به وجود نیاید.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان اضافه کرد: مشکل عمده ورزشگاه، در حال حاضر پارکینگ آن است که هنوز به اتمام نرسیده و در اختیار ورزش دوستان قرار نگرفته و به همین دلیل برای بازی سپاهان و پدیده مشهد به دلیل نبود جای پارک، خیابان‌ها مملو از خودرو شده بود، حتی خودروها در جنوب بلوار فرزانگان، داخل خیابان‌های خردمند و کوچه‌های فرعی که هنوز آسفالت نیست، پارک شده و این موضوع نارضایتی ساکنان آن محدوده را به دنبال داشت.

شاطوری ادامه داد: ساکنان کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف ورزشگاه نقش جهان تاکید دارند که افتتاح این ورزشگاه بدون پارکینگ آرامش این نقطه از شهر را به هم زده و موقع پارک و خروج تماشاگران، گرد و غبار زیادی به پا می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی ۵۰ هزار نفر در یک مکان عمومی جمع می‌شوند، اگر با پای پیاده هم بخواهند به مقصد خود بازگردند، زمان زیادی طول می‌کشد چه برسد به اینکه با استفاده از موتورسیکلت یا خودرو بخواهند خارج شوند.

کد خبر 360502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.