میزبانی ذوب آهن از همسایه/سپاهان در فکر تداوم صدر نشینی

برنامه رقابت های هفته هشتم لیگ برتر هندبال آقایان کشور شرایطی را فراهم آورده تا تیم های ذوب آهن و هیئت هندبال نجف آباد بتوانند در صورت پیروزی خود را از نیمه دوم جدول جدا کنند ضمن اینکه سپاهان هم می‌تواند صدر نشینی خود را محکم تر کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور برگشت لیگ برتر هندبال از فردا -پنجشنبه ۱۵ آذر ماه- با برگزاری دو دیدار آغاز می شود که در شهر دهدشت تیم هیئت هندبال نجف آباد میهمان فراز بام خائیز دهدشت خواهد بود. هیئت هندبال نجف آباد از پنج بازی قبلی خود فقط یک امتیاز کسب کرده و در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال قرار دارد ضمن اینکه در آخرین دیدار نیم فصل اول با نتیجه ۲۱ بر ۲۷ برابر سپاهان شکست خورده است. در طرف مقابل تیم فراز بام خائیز دهدشت با کسب هشت امتیاز از شش مسابقه در رده چهارم جدول قرار دارد و در بازی هفته آخر نیم فصل اول با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ مغلوبِ زاگرس اسلام آباد شده است.

در دیگر دیدار فردا سپاهان میهمان تیم میانه جدول مس کرمان خواهد بود. شاگردان محسن طاهری با ۱۱ امتیاز از شش بازی و به واسطه تفاضل گل بهتر نسبت به زاگرس اسلام آباد رتبه اول جدول را از آن خود کرده اند و مس کرمان هم با هشت امتیاز از پنج مشابقه در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است. مس کرمان در آخرین دیدار نیم فصل اول با نتیجه نزدیک ۲۴ بر ۲۶ مغلوب نیروی زمینی کازرون شد و سپاهان هم هیئت هندبال نجف آباد را از پیش رو برداشت.

اما در تنها دیدار روز جمعه -۱۶ آذر ماه- ذوب آهن که از پنج بازی دو امتیاز کسب کرده و در رتبه هفتم قرار دارد از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت میزبان نفت و گاز گچساران تیم سه امتیازی و رده ششمی جدول خواهد بود. ذوب آهن در هفته پایانی نیم فصل اول موفق شد تیم قعر نشین جدول یعنی سربداران سبزوار را  با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ شکست دهد و نفت و گاز گچساران هم با نتیجه ۱۹ بر ۲۵ مقابل نیروی زمینی کازرون تن به شکست داد.

کد خبر 360496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.