هوا همچنان ساکن است/ افزایش سه درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از چهارشنبه شب وارد استان اصفهان می‌شود.

ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جو پایدار بر روی استان اصفهان و در نتیجه افزایش غلطت آلاینده‌ها تا روز پنجشنبه است.

وی با بیان اینکه از بعد ظهر روز چهارشنبه سامانه ناپایداری از مناطق غربی وارد استان می شود، افزود: با ورود این سامانه از چهارشنبه شب بارش‌ها در مناطق غربی اصفهان  پیش‌بینی می شود و به تدریج در روزهای پنجشنبه و جمعه  در اکثر مناطق استان بارش خواهیم داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارندگی ها در نواحی غربی و جنوبی از میزان بیشتری نسبت به سایر مناطق استان برخوردار است و در این نواحی و ارتفاعات و مناطق سرد سیر بارش برف پیش بینی می  کنیم.

وی ادامه داد: برای پنجشنبه و به ویژه روز جمعه گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید نیز پیش بینی می‌شود

جعفری در مورد وضعیت دمای استان طی۲۴ ساعت آینده نیز خاطرنشان کرد: میانگین دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت. دمای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۶ و در خنک‌ترین ساعات به پنج درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی تاکید کرد: گرمترین نقطه استان چوپانان با دمای ۲۱ درجه و سردترین نقطه هم بویین میاندشت با دمای منفی سه درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است.

کد خبر 360416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.