اجرای ۵ نمایش در چهارمین روز برگزاری جشنواره تئاتر مهر کاشان

کاشان - "عقربه ها هنوز به خواب فکر می کنند"، "وقتی همه دیواریم"، "کسوف"، "فضانوردی" و "جدایی ناصر از سمیه" برای اجرا در بخش صحنه‌ای، نمایش نامه خوانی و بخش خیابانی و محیطی به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، چهارهمین روز از برگزاری این جشنواره  با اجرای دو نمایش صحنه‌ای، یک نمایش نامه خوانی و اجرای دو نمایش خیابانی در حالی به پایان رسید که بسیار مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

در چهارمین روز برگزاری جشنواره، در تالار مهربان فرهنگسرای مهر در دو نوبت، نمایش"عقربه ها هنوز به خواب فکر می کنند" نوشته محمدرضا آریان فر به کارگردانی علیرضا شمس با موضوع دفاع مقدس کاری از هنرمندان اصفهان به روی صحنه رفت.

نمایش صحنه‌ای " وقتی همه دیواریم" عنوان نمایش دیگری است که به نویسندگی نیلوفر جهانگیر و کارگردانی مهدی سه دهی در دو نوبت با موضوع اجتماعی، کاری از هنرمندان کاشان، میزبان مخاطبان در تماشاخانه ماه شد.

نمایش خیابانی " فضانوردی در خیابان" به نویسندگی مصطفی جعفری و کارگردانی مریم دوستی ایرانی کاری از هنرمندان اصفهان دیگر اثری بود که با موضوع شهروندی در محوطه فرهنگسرای مهر و سطح شهر  اجرا و با استقبال پرشور شهروندان روبه رو شد.

همچنین نمایش خیابانی "جدایی ناصر از سمیه" به نویسندگی و کارگردانی مهسا افتحی کاری از هنرمندان تفرش با موضوع ازدواج ناپایدار نیز در دو سانس در سطح شهر  و در محوطه فرهنگ سرای مهر میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش بود.

طبق گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در چهارمین روز از برگزاری این جشنواره، نمایش نامه"کسوف" نوشته ایوب آقاخانی  و به کارگردانی سعید خسروی از کاشان خوانش شد.

به گزارش ایمنا، چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان از ۹ آذر ماه در کاشان آغاز و تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر 360411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.