منصوریان: در خصوص تاکتیک ذوب آهن در زمین حرف می‌زنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بردن و باختن قلق ندارد، شما به عنوان سرمربی کنار زمین هستید و باید ببینید چقدر توانسته‌اید بازیکنان را آماده کنید. اگر موفق باشیم که توانسته ایم بازی را ببریم و اگر نتوانستیم بازیکنان را آماده کنیم قطعا بازنده خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، علیرضا منصوریان در سومین حضورش روی نیمکت ذوب آهن باید برابر پرسپولیس قرار گیرد. تیمی که در دوران حضورش در نفت تهران و استقلال به نتایج خوبی برابر آن دست یافته و امیدوار است اینبار در قامت سرمربی ذوب آهن بتواند در آزادی به نتیجه لازم دست یابد.

منصوریان با حضور در نشست خبری در خصوص این بازی گفت: فردا یک بازی خیلی مهم و قطعا سخت با پرسپولیس داریم. تیمی که نائب قهرمانی آسیا را یدک می شود و به هارمونی خاصی رسیده و امیدوارم بازی خوبی بتوانیم انجام دهیم. از نیمه دوم بازی با فولاد تغییر و تحولات را در تیم احساس کردم و البته باز باید بگویم بازی سختی را مقابل حریف خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این بازی متفاوت است نسبت به سال های پیش و تیم های دیگری که مقابل آنها حاضر شدیم. همانطور که در ویترین باشگاه پرسپولیس نائب قهرمانی آسیا است در ویترین باشگاه ذوب آهن هم این عنوان قرار دارد و شرایط به این شکل برای ذوب آهن ادامه نخواهد داشت و ما قطع به یقین شرایط صعودی را طی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به این سوال که پیش از این به نتایج مطلوبی برابر پرسپولیس و برانکو دست یافته و آیا اینبار با ذوب آهن نیز موفق خواهد شد اظهار کرد: ما نگاهی به رکورد گذشته با پرسپولیس و برانکو نخواهیم داشت و به دیده احترام نگاه می کنیم. اکنون تلاش خواهیم کرد تا ذوب را از این شرایط خارج کنیم و به نتیجه برسیم. با تیمی بازی داریم که یک هارمونی خاص و شرایط ویژه دارد، این دیدار برای ما یک نقطه عطف خواهد بود و من فارغ از این هستیم که یک رکورد را برابر پرسپولیس حفظ کنیم. با تمام تیم‌ها وقتی در لیگ بازی می کنیم بار دیگر روبرو می‌شویم و مهمترین مساله این است که بتوانیم روند نتیجه گیری خوبی را کسب کنیم.

منصوریان در واکنش به درخواستش برای جذب سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال تاکید کرد: ما عادت مان را ترک نکردیم که تیتر و صفحات را با تیترهای عجیب و غریب پر نکنیم. از زمانی که بازی می کردم این شکلی بود. اگر قوانین قضایی قوی باشد این شکلی نخواهد بود که هر شایعه و خبری منتشر شود. در مورد حسینی هم باید بگویم اگر ما بخواهیم چهار دروازه بان تاپ را اسم ببریم، امیر عابدزاده ، بیرانوند، سیدحسین حسینی و رشید مظاهری از جمله آن ها خواهند بود.

وی افزود: ما در حال حاضر یکی از چهار دروازه بان برتر را داریم که چند ماه پیش از جام جهانی برگشته است. با تمام احترامی که برای قابلیت های سیدحسینی قائلم اما ما بهترین دروازه بان را داریم و امیدوارم رسانه ها چیزهایی که واقعیت دارد را بنویسند. ما به غیر از مظاهری محمدباقر صادقی، معراج اسماعیلی و شیخ حسینی جوان را داریم و درگیری ذهنی ما درباره دروازه بان نیست.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: من بیرانوند را در درون دروازه تیمم داشتم که می دانست اگر می خواهد در تیم بزرگی باشد باید در بازی بزرگ خوب کار کند. رشید مظاهری دروازه بان تیم من است و اگر روزی تصمیم به جدایی بگیرد با مدیر باشگاه رابطه ای مثل پدر و پسری دارند. این ادبیات پیش و پا افتاده است  که این بخواهد روی رشید مظاهری تاثیر بگذارد.

منصوریان خاطر نشان کرد: روزی که به اصفهان رفتم به آذری گفتم که احساس می کنمدر باشگاه نفت هستم، این دو باشگاه از نظر ساختاری و رفتاری خیلی به یکدیگر نزدیک هستند و تنها تفاوت در خصوص امکانات است چرا که مدیری مثل آذری در این باشگاه حضور دارد

وی در خصوص دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: بازی اول تقریبا راحت است اما بازی دوم که برابر الغرافه است می‌تواند بازی سختی برای ما باشد. اگر از پلی آف به مرحله بعد صعود کنیم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. ما بازیکن جدید جذب نمی‌کنیم و فعلا تمرکزمان را روی داشته‌های‌مان می‌گذاریم. تنها نگرانی من مصدومیت رحیم زهیوی است که دو سال بود دوست داشتم او به تیم من بیاید و امسال این اتفاق افتاد اما متاسفانه مصدوم شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: از تمام فوتبالدوستان عزیز چه قرمز و آبی و چه سبز و زرد و... می خواهم برای دانایی فرد دعا کنند. این ها اسطوره های طلایی برای فوتبال ما بودند و از صمیم قلب برای او آرزوی سلامتی می کنم. همچنین به سیدجلال حسینی بابت ۱۵ سال حضور موفق در تیم ملی خسته نباشید می گویم. این شانس و افتخار را داشتیم که یک سال در نفت با این کاپیتان مقتدر کار کنیم و اگر پرسپولیس به فینال آسیا رفت بدون شک یکی از عوامل موثر سیدجلال حسینی بود. هر وقت تیمی دچار مشکل می شود آن روز رنگ بزرگ ترهای تیم و کاپیتان ها پررنگ می شود، سید جلال پسر دوست داشتنی و رو و صادقی است و احساس می کنید در زمین یک دستیار دارید.

منصوریان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا در دیدار با پرسپولیس بسته بازی می کنید یا بازی همیشگی و هجومی ذوب آهن را ارائه می کنید اظهار کرد: اجاز دهید این سوال را جواب ندهم. اصلا بردن و باختن قلق ندارد، شما به عنوان سرمربی کنار زمین هستید و باید ببینید چقدر توانسته‌اید بازیکنان را آماده کنید. اگر موفق باشیم که توانسته ایم بازی را ببریم و اگر نتوانستیم بازیکنان را آماده کنیم قطعا بازنده خواهیم بود. در خصوص تاکتیک‌مان هم اجازه بدهید تا در مستطیل سبز حرف‌مان را بزنیم.

منبع: ورزش سه

کد خبر 360326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.