برتری آماری منصوریان و ذوب آهن برابر برانکو+ جدول

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی با مربیگری منصوریان به مصاف پرسپولیسِ برانکو ایوانکوویچ می‌رود که هم ذوب آهن و هم منصوریان خاطرات خوشی از تقابل با برانکو دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس و ذوب‌آهن تاکنون ۳۴ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که در این بین ۱۲ پیروزی سهم پرسپولیس و ۱۱ پیروزی سهم ذوب‌آهن بوده است، ضمن اینکه ۱۱ دیدار دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این ۳۴ بازی ۹۴ گل به ثمر رسیده که از این تعداد، سهم پرسپولیس ۵۰ گل و سهم ذوب‌آهن ۴۴ گل بوده است.

پیروزی سه بر صفر ذوب آهن برابر پرسپولیس در زمستان ۸۴ و پیروزی ۴ بر صفر پرسپولیس برابر ذوب آهن در فصل گذشته بهترین پیروزی‌های دو تیم در رویارویی‌های آنها بوده است.

نکته جالب توجه در رویارویی‌های دو تیم در لیگ برتر عملکرد خوب میزبان‌هاست. پرسپولیس نزدیک به ۶۰ درصد بازی‌هایش در تهران برابر ذوب آهن را برده و در سوی دیگر ذوب آهن نیز در اصفهان در ۵۳ درصد رویارویی‌هایش با پرسپولیس پیروز بوده است.

اما آمار مربیان دو تیم برابر تیم‌های مقابل هم جالب است، علیرضا منصوریان در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که در هفت دیداری که به عنوان سرمربی رو در روی پرسپولیس قرار گرفته سه بار برده ، یک بار شکست خورده و سه بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. اما در سوی دیگر برانکو آمار خوبی برابر ذوب آهن ندارد، او به عنوان سرمربی هفت بار به مصاف ذوب آهن رفته و تنها یک بار موفق به شکست ذوب آهن شده است. ضمن اینکه چهار باخت و دو تساوی دیگر نیز حاصل کار برانکو برابر ذوب آهن بوده است.

در تقابل‌های منصوریان و برانکو نیز کفه ترازو به نفع منصوریان سنگینی می‌کند، منصوریان در چهار تقابل برابر برانکو ۲ بار برده و ۲ بار نیز به تساوی رسیده است.

آمار رویارویی‌های ۲ تیم در لیگ برتر به شرح زیر است:

کد خبر 360303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.