رکورد بی‌شکستی منصوریان تضمینی برای موفقیت ذوب‌آهن

علیرضا منصوریان و ذوب‌آهن در حالی روز سه‌شنبه به دیدار پرسپولیس می‌روند که بی‌شکستی منصوریان در مقابل پرسپولیس توان روحی نماینده فوتبال اصفهان را بالاتر برده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حساسیت بازی معوقه دو تیم سپاهان و پرسپولیس در روز یکشنبه هفته آینده آنقدر زیاد شده است که امروز خیلی از هواداران فوتبال در اصفهان فراموش کرده‌اند که سرخ‌ها قبل از بازی فینال‌گونه خودشان برای قهرمانی نیم فصل باید با دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن ملاقات کنند و بعد برای مسابقه با سپاهان راهی اصفهان شوند.

ذوب‌آهن که فارغ از هر گونه هیاهو این روزها مشغول برگزاری تمرینات خودش است در هفته قبل یک مساوی ارزشمند در خانه فولاد خوزستان گرفت که به نوعی استارت امتیازی علیرضا منصوریان با تیم جدیدش هم بود و همین تک امتیاز به عنوان دشت اول منصوریان در فوتبال اصفهان شرایط را برای او تغییر خواهد داد.

اما اولین آزمون جدی منصوریان و ذوب‌آهن در حالی به بازی در ورزشگاه آزادی و در مقابل پرسپولیس موکول شده است که سرمربی ذوب‌آهن به عنوان یک استقلالی قدیمی سابقه بسیار خوبی در مقابل پرسپولیس و برانکو دارد و تا به امروز شکستی را در مقابل قهرمان این دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر متحمل نشده است. چراغ اول محبوبیت منصوریان در بین هواداران استقلال درست در هفته‌های پایانی لیگ پانزدهم روشن شد و در روزی که پرسپولیس حتی با کسب یک تساوی در مقابل نفت تهران هم می‌توانست شانس قهرمانی خودش در لیگ را زنده نگه دارد منصوریان با تاکتیکی مناسب با جوانان نفت تهران در مقابل پرسپولیس نمایشی بیادماندنی داشت و دو گلی که نفتی‌ها به پرسپولیس زدند در نهایت منجر به از دست رفتن قهرمانی برانکو و تیمش شد تا استقلال خوزستان در اهواز جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرد.

همین اتفاق به نوعی حضور منصوریان بر روی نیمکت فصل بعد استقلال را هم تضمین کرد و منصوریان به عنوان سرمربی توانست آن دربی معروف را با نتیجه سه بر دو از حریف ببرد تا همچنان رکورد بی شکستی خودش در مقابل پرسپولیس را حفظ کند و با این پشتوانه روز سه شنبه به عنوان سرمربی ذوب‌آهن تیمش را به دیدار پرسپولیس بفرستد.

البته در فوتبال شاید آمارهای قبلی از لحاظ نتیجه‌گیری آنچنان مهم و قابل توجه نباشند و شرایطِ حال تیم‌ها مهم است ولی به هر صورت این رکورد شخصی علیرضا منصوریان می‌تواند او را از هر لحاظ آماده رقابت با پرسپولیس کند. روحیه جنگندگی منصوریان که بدون شک به بازیکنان ذوب‌آهن هم منتقل می‌شود مهم‌ترین فاکتور برای بالاتر بردن توان تیمی ذوب‌آهنی‌هاست و در این بین اگر منصوریان بتواند از پرسپولیسوس و هواداران پرتعدادش امتیاز بگیرد سومین گام خودش را با ذوب‌آهن محکم برداشته است.

کد خبر 360214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.