دانشگاهی که در آن نقد نباشد مطلوب نیست

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دانشگاهی که در آن نقد دانشجو و مطالبه‌گری وجود نداشته باشد، دانشگاه مطلوبی نخواهد بود و باید نظریات دانشجویان را ارج نهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین  صبح امروز (یکشنبه) در پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود ضمن تقدیر از زحمات استاندار و فرماندار سابق اصفهان به معارفه عباس رضایی استاندار جدید اصفهان اشاره و اظهار کرد: استاندار جدید به دلیل سوابق درخشانی که در خدمت به استان داشته با نیازمندی‌های اصفهان آشنایی کامل دارد و انشالله مشکلات مردم استان را حل و فصل کنند .

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۶ آذر ماه روز دانشجو گفت: این روز نقطه عطفی برای مبارزات دانشجویی با استکبار جهانی و مطالبه‌گری این قشر از جامعه است .

وی با بیان اینکه بسیاری از تحلیل‌گران روز دانشجو را از پایه‌های انقلاب می‌دانند، افزود: این مهم سبب شده که حرکت‌های دانشجویی در راستای عدالت خواهی در صحن دانشگاه‌ها مطرح باشد؛ دانشگاهی که در آن مطالبه‌گری دانشجو وجود نداشته باشد، دانشگاه مطلوبی نخواهد بود و ما باید نظریات دانشجویان را ارج نهیم.

معین گفت : در شرایط فعلی می‌توان به جوانان انقلابی اعتماد کرد و میدان داد و در این سال‌ها همواره چنین بوده و نتیجه اعتماد به آنها را تجربه کردیم و در حال حاضر و با شرایط فعلی کشور این مهم باید مورد توجه قرار گیرد و با اعتماد به جوانان و توانایی آنها امید است برنامه‌های مطلوبی اجرا شود.

وی همچنین با اشاره به روز جهانی معلولان و توانخواهان، افزود: قطعاً جمعیت این قشر از جامعه چشم گیر است و آنها هم مانند سایر شهروندان دارای حقوق ویژه‌ای هستند .

معین گفت: تسهیلات حمل و نقل و رفت و آمد، ایجاد اشتعال، آموزش، توانبخشی از جمله حقوق این افراد است و ما در شهرداری و مدیریت شهری اصفهان با پیگیری‌های انجام شده درصدد ارایه خدمات بهتر به این عزیزان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که تلاش مدیریت شهری و همه مسئولان استان در راستای بهبود شرایط شهروندان اصفهانی باشد.

رییس شورای شهر اصفهان همچنین به دلیل برد تیم سپاهان و صدرنشینی این تیم از بازیکنان و سرمربی و مسئولان این باشگاه قدردانی کرد.

کد خبر 360168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.