لغو مجوز ورود به طرح ترافیک تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند حداکثر تا پایان آذرماه مهلت دارند برای دریافت آن اقدام کنند، گفت: در غیر این‌صورت علاوه بر لغو مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک، این تاکسی‌ها در کلیه نقاط شهر مشمول جریمه خواهند شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا قنادان با بیان اینکه مطابق قانون، سازمان تاکسیرانی تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند را به رسمیت نمی‌شناسد، اظهار کرد: متأسفانه سهم کوچکی از ناوگان تاکسی‌های شهر تهران نسبت به دریافت یا تمدید پروانه هوشمند تاکسیرانی اقدام نمی‌کنند که معمولا اغلب شکایات و تخلفات گزارش شده نیز مربوط به همین گروه است.

وی ادامه داد: برای حفظ اعتبار تاکسیرانی در بین شهروندان قرار است با افراد متخلف برخورد شود. برای این منظور با هماهنگی‌های انجام شده به‌زودی تاکسی‌های فاقد پروانه الکترونیکی در هر نقطه شهر توسط دوربین‌ها رصد و جریمه می‌شوند.

قنادان با بیان اینکه تردد تاکسی‌های فاقد پروانه در معابر شهر غیرقانونی است، تصریح کرد: کد جریمه این گروه "حمل مسافر با خودرو غیر مجاز" است و این تاکسی‌ها باید تا پایان آذرماه نسبت به دریافت پروانه اقدام کرده تا بتوانند ضمن برخورداری از تسهیلات مربوطه نظیر سهمیه سوخت تاکسی‌ها، مشمول طرح‌های حمایتی سازمان تاکسیرانی شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: تمامی موانع و مشکلات تاکسیرانان برای انجام امور اداری با راه‌اندازی "دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی" برطرف شده و ظرف کمتر از یک هفته کارت پروانه هوشمند به آدرس متقاضی ارسال می‌شود.

کد خبر 360166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.