شهروندان کمبود دستگاه‌های شارژ "اصفهان کارت"را اطلاع دهند

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر بیشتر از ۸۰۰ نقطه شارژ در سطح شهر اصفهان وجود دارد که این باجه های فروش شارژ کارت به ایستگاه های اتوبوس، دوچرخه، مترو، بی آرتی و همچنین ایستگاه های بازیافت نزدیک است.

فرهاد گلی درگفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعدادی از این دستگاه‌های شارژ خودکار "اصفهان کارت" در فروشگاه‌ها از جمله سوپرمارکت‌ها، مغازه‌های لوازم التحریر و ورودی مراکز تفریحی مثل باغ گل‌ها و باغ پرندگان وجود دارد.

وی افزود: ۵۰ دستگاه شارژ خودکار بدون اسکناس نیز در ایستگاه‌ها و میادین اصلی شهر وجود دارد که امکان شارژ خودکار اصفهان کارت را در طول شبانه‌روز فراهم می‌کند؛ بدین صورت که این دستگاه مبلغ مورد نیاز را از کارت اعتباری فرد کم و به اصفهان کارت وی اضافه می‌کند.

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان ادامه داد: با به کارگیری این دستگاه‌ها از تعداد نیروهای انسانی که از قبل مشغول به کار بوده اند، کم نشده است و تلاش بر این است دستگاه‌های شارژ خودکار در مراکزی قرار داده شود که باجه شارژ در آنجا وجود ندارد.

گلی تاکیدکرد: چنان‌چه شهروندی نیاز به استقرار دستگاه باجه شارژ خودکار را در محله یا منطقه ای حس کند، می تواند از طریق شماره ۱۳۷ شهرداری این مورد را به اطلاع کارشناسان برساند؛ پس از بررسی، چنان‌چه درخواست شهروند مورد تایید باشد دستگاه در منطقه مورد نظر نصب می شود.

وی افزود: مغازه‌دارانی که کسب و کار آنان به سوپرمارکت‌ها و یا روزنامه فروشی‌ها نزدیک باشد، در صورت علاقه به همکاری می‌توانند عدد یک را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۷۳۰۳۰ ارسال کنند تا درخواست آنان به وسیله کارشناسان بررسی شود؛ چنان چه مکان قرارگیری فروشگاه مناسب باشد، نسبت به نصب دستگاه اقدام می‌شود.                                                                                                                                                      

کد خبر 360101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.