مسیرهای جدید رسیدن به ورزشگاه نقش جهان+عکس

دیدار سپاهان و پدیده در حالی برگزار شد که همچنان تماشاگران برای رسیدن به ورزشگاه مشکلات زیادی را پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حساس ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران بین تیم های سپاهان و پدیده در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که شاگردان قلعه نویی با پیروزی یک بر صفر در این دیدار به صدر جدول رده بندی صعود کردند.

استقبال هواداران سپاهان از این دیدار به حدی بود که صندلی های طبقه پایین ورزشگاه پر شد و هزاران نفر از هواداران این تیم یا روی سکوهای سیمانی و بین صندلی ها نشستند و یا به صورت ایستاده بازی را می دیدند.

اما آنچه بعد از این پیروزی و استقبال بی نظیر حال آدم را خراب می کند، تصاویر منتشر شده از هوادارانی است که برای رسیدن به ورزشگاه نقش جهان و فرار از ترافیک منتهی به جاده اصلی ورزشگاه، اتومبیل خود را چند خیابان دورتر از ورزشگاه پارک می کنند و پیاده به سمت نقش جهان راهی می شوند.

همانطور که در تصویر می بینید این هواداران به دلیل اینکه سریعتر به ورزشگاه برسند از خیابان اصلی که ترافیک سنگینی دارد به سمت ورزشگاه نمی آیند؛ آن‌ها ترجیح می دهند از جاده خاکی کنار مسیر اصلی خود را به سمت ورزشگاه بروند و زمانی که به نزدیکی پارکینگ خودروهای ورزشگاه می رسند با عبور از روی نرده های دیوارهای جاده اصلی خود را به محل فروش بلیت‌ها برسانند تا به این صورت زودتر به ورزشگاه برسند.

این اتفاق در حالی در همه دیدارهای سپاهان رخ می دهد که طبق شنیده ها قرار شده برای دیدار هفته آینده سپاهان و پرسپولیس تپه های خاکی پشت ورزشگاه برداشته شود و یک جاده دسترسی بعلاوه یک پارکینگ با ظرفیت ۲۵۰۰ خودرو آماده بهره برداری شود.

طبیعی است که در بازی هفته آینده استقبال بیشتری را  از سوی هواداران شاهد خواهیم بود اما برطرف شدن این مشکلات به صورت مقطعی دردی  را دوا نمی کند. اینکه پس از گذشت ۲ سال از افتتاح نقش جهان همچنان شرکت توسعه و تجهیز این ورزشگاه را به فولاد مبارکه سپاهان واگذار نکرده است جای سوال و تعجب دارد؟

شاید شرکت توسعه و تجهیز آنقدر که باید و شاید دلسوز هواداران فوتبال اصفهان نیست و عجله ای برای تکمیل و واگذاری این ورزشگاه به فولاد مبارکه ندارد که در این صورت حالا حالاها باید شاهد چنین صحنه ها و یا اتفاقات بدتر از این باشیم.

کد خبر 360084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.