۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
هوا سه درجه گرم‌تر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده گفت: میانگین دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات دو تا سه درجه افزایش می‌یابد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جو نسبتاً پایدار بر آسمان استان حاکم است، آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با با بیان اینکه به دلیل پایداری جو میانگین شاخص آلاینده‌های موجود در هوای اصفهان طی سه روز آینده  افزایش خواهد داشت، افزود: میزان غلظت آلاینده‌های هوا در این شهر نسبت به روز گذشته افزایش داشته و از حالت غبار صبحگاهی خارج شده است، این وضعیت برای گروه‌های حساس مناسب نیست.  

 کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: میانگین دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات دو تا سه درجه افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین ساعات به دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات نیز به دمای یک درجه سانتی گراد می‌رسد، اضافه کرد: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد گرمترین منطقه استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 359927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.