بهترین گوشی‌های هوشمند با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار!

اگر نمی‌خواهید پول زیادی برای خرید گوشی هوشمند هزینه کنید و تمایل ندارید از دنیای تکنولوژی عقب بمانید، بهتر است یکی از گزینه‌های پیش رو را انتخاب کنید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی هر روز شاهد ورود گوشی‌های هوشمند جدید با امکانات منحصر به فرد در دنیای فناوری هستیم. اگر بخواهید پول زیادی بپردازید یافتن بهترین گوشی کار چندان سختی نیست و می‌توانید از میان چهار یا پنج مورد، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما چنانچه شما قصد نداشته باشید پول زیادی برای خرید گوشی هزینه کنید، پیدا کردن بهترین گوشی کار نسبتا دشوار و گیج کننده‌ای به نظر می‌رسد. در این گزارش شما را با بهترین گوشی‌های هوشمند روز دنیا با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار آشنا می‌کنیم:

گوشی نوکیا ۷.۱

این گوشی یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است که دارای طراحی منحصر به فرد فلزی و دوربینی استثنایی است. گوشی نوکیا ۷.۱ مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۶۳۶ است و از حافظه رم چهار گیگابایت بهره می‌برد. همچنین این گوشی با نرم افزارهای اندرویدی "Oreo" سازگاری دارد و قابلیت به روزرسانی اندورید "۹ Pie " را دارد.

گوشی نوکیا ۶.۱

گوشی نوکیا ۶ یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۷ به شمار می‌رود، اما نمونه جدید نوکیا ۶.۱ محصول جدیدتری است که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. قابلیت‌های این گوشی بسیار شبیه نمونه پیشین خود است که از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با طراحی فلزی بهره می‌برد. همچنین کاربران این گوشی می‌توانند ویدیوهایی را با کیفیت 4K با تلفن همراه خود ضبط کنند. از نقاط ضعف این گوشی می‌توان به عمر متوسط باتری آن اشاره کرد. اما گوشی جدید با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار گزینه مناسبی برای دوستداران دنیای تکنولوژی محسوب می‌شود.

گوشی " Xiaomi Pocophone F1"

این گوشی به دلیل قابلیت‌های خوب خود در شش ماه اخیر بسیار بر سر زبان‌ها افتاده است. از ویژگی‌های بی نظیر آن می‌توان به پردازشگر اسنپ دراگون ۸۴۵ ،حافظه رم هشت گیگا بایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

گوشی " LG V30"

گوشی LG V30 یکی از بهترین گزینه‌های خرید سال گذشته است که مجهز به پردازشگر اسنپ دراگون ۸۳۵ و حافظه رم چهار گیگابایتی است. همچنین این گوشی از دوربین دوگانه بهره می‌برد که در قست پشت گوشی قرار دارد و لنزهای آن زاویه دید وسیعی دارند. جالب است بدانید که کیفیت پخش فایل‌های صوتی این گوشی به دلیل قابلیت 32-bit Quad DAC از طریق هدفون بسیار بالا است و یکی از انتخاب‌های خوب محسوب می‌شود که لازم نیست خریداران مبلغ زیادی بابت آن هزینه کنند.

گوشی " Sony Xperia XA2"

از قابلیت‌های خوب این گوشی می‌توان به عمر باتری خوب، عملکرد سریع، کیفیت خوب تصاویر در نور مناسب و اسکن اثر انگشت اشاره کرد. اما جالب است بدانید که طراحی Sony Xperia XA2 امروزی نیست و از ساختار پلاستیکی بهره می‌برد که ضد آب نمی‌باشد. گوشی Xperia XA2 یکی از آخرین دستاوردهای شرکت سونی است که ارزش هزینه کردن را دارد.

کد خبر 359886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.