چرا آقا سعید تریبون ندارد؟

چرا آقا سعید نباید در اصفهان یک تریبون در اختیار داشته باشد؟ سوپر مارکتی محله‌مان را می‌گویم. آقا سعید از آن مغازه‌دارانی است که به تاریخ انقضا و قیمت روی بارکد کالا اعتقادی ندارد. از آنها که فقط بخاطر سرزده آمدن مهمان رودربایستی‌دار، ازش خرید می کنند (آن هم فقط مردهای محله!).

 آقا سعید می‌گوید نکوداشت اصفهان ربطی به ما ندارد. نکوداشت روز اصفهان هم جشن خصوصی آقای شهردار است که تصمیم گرفته در سطح شهر به صورت عمومی برگزار کند. تِم این جشن هم کت و شلوار  با ته ریش هست و همه مسئولان شهری با همین تم در این جشن شرکت می‌کنند. آقا سعید می‌گوید خودِ شهردار  بیشتر از همه شهر را آلوده می‌کند. تازه خبر موثق دارد که این مترو هم زمان شاه عباس ساخته شده بود و اینها فقط با حفاری آن را کشف و افتتاح کرده‌اند.

آقا سعید قول گرفت که همه اینها را منعکس کنم وقتی که داشت با جعبه‌های میوه یک طرف پیاده‌رو  را کاملا می‌بست و آن طرف پیاده‌رو به اضافه نصف خیابان هم که پارکنیگ اختصاصی وانت دودزایش هست و همه محل پذیرفته‌اند. زباله هایش را هم  با وسواس و پاکیزگی خاصی داخل جوی ریخت، بعد نگاه حکیمانه‌ای به من کرد و گفت: (بهت گفتم همه‌اش زیر سر خودشونه؟) گفتم: (نه، ولی در بطن فرمایشاتون این مساله نهفته بود).

هشتمین شماره نشریه الکترونیکی «خطشه» را اینجا بخوانید.

کد خبر 359847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.