خبرنگار ایمنا در جشنواره «خبر خوب» خوش درخشید

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان راضیه کشاورز، خبرنگار ایمنا را به استناد رای هیئت داوران برگزیدگان «هفتگی خبر خوب» به عنوان نفر برتر برگزید.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌سازمان بسیج رسانه استان اصفهان به استناد رأی هیئت داوران برگزیدگان «هفتگی خبر خوب» گزارش‌های «راضیه کشاورز» خبرنگار خبرگزاری ایمنا در خصوص پیگیری و رفع مشکلات جاده جوان که با عناوین «جاده جوان را تنها مرگ می شناسد»، «جاده جوان همچنان صاحب ندارد»، «جاده جوان نونوار می‌شود» و در نهایت «ورود خودروهای سنگین به جاده جوان ممنوع شد» منتشر شد را واجد شرایط تقدیر تشخیص داد و به عنوان نفر برتر انتخاب کرد.

در آیین تقدیر از خبرنگار خبرگزاری ایمنا، رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: دوران تنظیم خبر «وی گفت:» و «وی افزود:» به پایان رسیده، گزارش عملکرد ادارات را روابط عمومی هر دستگاه در سایت مربوط به خود منتشر می‌کند، البته خبرنگارانی نیز به دنبال جنجال‌آفرینی هستند، شاید اخبار آنها پُر بازدید هم شود، اما سودی به همراه ندارد و اعتماد جامعه را تنزل می دهد.

رضا صفری تاکید کرد: دغدغه خبرنگاران باید پیگیری مطالبات مردم باشد، مطالبات مردم را احصاء ، پیگیری و تا حصول نتیجه از پای ننشیند و اگر این مهم در رسانه‌ها فرهنگ شود، نتایج دنیوی و اخروی زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: خبرگزاری ایمنا به عنوان تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران، در پیگیری مطالبات شهر و شهروندان پیشگام است و امیدواریم این خبرگزاری بتواند جایگاه واقعی خود را ارتقاء بخشد.

کد خبر 359647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.