مردم از "میدان تا میدان" استقبال کردند

مدیر ویژه برنامه میدان تا میدان گفت: استقبال مردم از این برنامه فوق العاده بوده و مردم با جمعیت فراوانی از ویژه برنامه میدان تا میدان استقبال کردند.

احمد رضایی، مدیر پروژه ویژه برنامه میدان تا میدان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره اهدافی که از برگزاری این برنامه دنبال شده، اظهار کرد: ویژه برنامه میدان تا میدان، به مناسبت روز یکم آذر که مصادف با بزرگداشت روز اصفهان بود آماده شد و قرار بر آشنایی مردم با فرهنگ، مشاغل و داستان‌های کهن اصفهان است.

وی افزود: همچنین این برنامه به گردشگری رویداد کمک خواهد کرد و چنانچه به این گونه برنامه‌ها به شکل جدی‌تری نگاه شود و به شاخصه‌های گردشگری آن توجه شود، می‌تواند منجر به اتفاقات خوبی در شهر شود.

مدیر پروژه ویژه برنامه میدان، درباره استقبال مردم از این برنامه‌ها اضافه کرد: استقبال مردم، همان‌طور که تصاویر ضبط شده گواهی می‌دهند، فوق العاده بود و مردم با جمعیت فراوانی از برنامه میدان تا میدان استقبال کردند.

رضایی ادامه داد: شیوه برگزاری که مدنظر داشتیم به شکل خوبی اجرا شد؛ اجرای برنامه‌ها بر اساس الگو و ساختاری انجام شد که در یک بستر مشخص تعیین شده بودند، اما رخ دادن بقیه اتفاقات به عهده خلاقیت هنرمندان بود.

وی تصریح کرد: آنچه که ما تعیین و به هنرمندان اعلام کردیم، اجرای برنامه‌ها حد فاصل میدان امام علی و میدان نقش جهان، بر اساس تم اصفهان قدیم بود؛ هنرمندان زیادی طرح وبرنامه آوردند و اکنون بالغ بر ۷۰۰ نفر، هر روز به اجرای برنامه در یک محدوده بسیار بزرگ می‌پردازند.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی، افزود: از این برنامه می‌توان به عنوان الگویی برای اجرای دیگر برنامه‌ها بهره برد. همچنین مدیریت و اتاق فرمانی که لحظه به لحظه اجرا و روند پیشرفت برنامه را کنترل می‌کند، ابتکار دیگری بود که برای رخ دادن این پروژه طراحی شد.

رضایی درباره نوع استقبال مردم از این برنامه‌ها اضافه کرد: سوالی که وجود داشت، میزان علاقه مردم به پرداختن به اصفهان قدیم، آثار باستانی و رویدادهای فرهنگی کهن بود؛ اما با مشاهده استقبال مردم از این برنامه، مشخص شد که همچنان مردم به آشنایی با این موضوعات علاقه دارند و می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

وی درباره امکان تکرار برنامه‌هایی از این دست در شهر اصفهان، گفت: امیدواریم که این اتفاق بیفتد و برنامه‌هایی نظیر این باز هم در شهر جریان یابد، اما چگونگی آن برعهده مسئولان برنامه ریزی شهری اصفهان است.

کد خبر 359535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.