برگزاری مسابقات بین المللی هندبال به مناسبت روز اصفهان  

اولین دوره مسابقات بین المللی هندبال جام نکوداشت روز اصفهان از تاریخ یکم آذرماه در سالن شهید سجادی در حال برگزاری است. 

به گزارش ایمنا، مهرداد سلطانی مسئول برگزاری مسابقات چهارجانبه هندبال نکوداشت روز اصفهان در خصوص این مسابقات اظهار کرد: در حال حاضر تورنمنت چهار جانبه هندبال را برگزار می کنیم که در بخش آقایان  سه تیم از ایران و یک تیم از عراق و در بخش بانوان هم  چهار تیم سپاهان، ذوب آهن، شاهین شهر و تیم ملی ایران شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: این مسابقات به مناسبت روز اصفهان برنامه ریزی شده که افتتاحیه آن روز پنج شنبه یکم آذرماه در هتل عباسی برگزار  شد و بعد از آن هرروز دو مسابقه آقایان و دو مسابقه  بانوان در سالن شهید سجادی انجام می شود و اختتامیه این مسابقات نیز روز شنبه سوم آذر ماه برگزار می شود. 

مسئول برگزاری مسابقات چهارجانبه هندبال نکوداشت روز اصفهان تصریح کرد: این مسابقات را برای سال های آینده هم تدارک دیده ایم و امیدواریم در مسابقات بعدی فعالیت بیشتری انجام می دهیم تا تعداد بیشتری از تیم های خارجی در مسابقات حاضر شوند تا بتوانیم هم کشور و هم شهر اصفهان را به جهان معرفی کنیم چرا که هدف اصلی ما معرفی اصفهان به دیگر کشورها است.

سلطانی افزود: اولین دوره این مسابقات برگزار می شود و سعی داریم آن را به سمت خواهر خوانده های اصفهان و کشورهایی که با آنها ارتباط سیاسی خوبی داریم بکشانیم تا در دوره های بعد از آنها دعوت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات تنها یکی از برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان است که توسط معاونت ورزشی تفریحی انجام می شود. در این حوزه  بازی های بومی محلی، چوگان، اسکیت و مسابقات زورخانه ای را نیز برگزار خواهیم کرد و برنامه های متنوع دیگری نیز در حوزهای هنری، فرهنگی و اجتماعی در شهر اصفهان در حال اجرا است.

مسئول برگزاری مسابقات چهارجانبه هندبال نکوداشت روز اصفهان اضافه کرد: این مسابقات با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، شهرداری منطقه سه و هیئت هندبال استان اصفهان برگزار می شود که جا دارد از تمام عوامل برگزار کننده تشکر کنم و امیدوارم در این دوره از مسابقات بتوانیم نقطه ضعف ها را شناسایی کنیم تا دوره های بعدی را با کیفیت بیشتری به انجام برسانیم.

کد خبر 359525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.