استقبال مردم سده لنجان از محمد معتمدی

لنجان-مادر محمد معتمدی گفت: از مسئولان جمهوری اسلامی که تمام تلاش خود را برای آزادی محمد و دیگر دوستانش انجام داد؛ تشکر می کنم و تنها از خدا می خواهم دیگر اسرای مرزبانی نیز هرچه زودتر به آغوش خانواده خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، ۲۴ مهر ماه ۱۲ نفر از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی استقرار داشتند به دست اعضای گروهک تروریستی"جیش العدل" ربوده شدند، صبح امروز محمد معتمدی یکی از پنج مرزبان کشور پس از حدود یک ماه به زادگاه خود سده لنجان بازگشت و مورد استقبال مسئولان و مردم شهرستان لنجان قرار گرفت. ثانیه ‌های انتظار به کندی می‌گذشت، اما اقشار مختلف مردم در کنار خانواده محمد قرار داشتند و به استقبال او آمده بودند تا در لحظات شیرین وصل او با خانواده اش شریک باشند.

محمد معتمدی از شدت شور و شوق و قرار گرفتن در آغوش مادر پس از روزها اسارت گفت: خیلی خوشحالم چراکه باردیگر در آغوش پر مهر پدر، مادر و خانواده ام  قرار گرفتم و برای تحقق این مهم ممنون تلاش مسئولان هستم.

وی با بیان اینکه حال دیگر مرزبانان نیز خوب بود و به مردم ایران و خانواده های خود سلام رساندند، ادامه داد: مسئولان جمهوری اسلامی برای آزادی مرزبان تلاش کردند و امیدواریم دیگر مرزبانان نیز هرچه زودتر به میهن و آغوش خانواده های خود باز گردند.

مادر محمد معتمدی نیز گفت: از مسئولان جمهوری اسلامی که تمام تلاش خود را برای آزادی محمد و دیگر دوستانش انجام داد؛ تشکر می کنم و تنها از خدا می خواهم دیگر اسرای مرزبانی نیز هرچه زودتر به آغوش خانواده خود بازگردند، من یک مادر هستم و به خوبی میدانم  که سایر مادران اسرای میرجاوه از دوری فرزندان خود چه عذابی می کشند.

محمود سلطانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنجان در این باره به ایمنا گفت: بازگشت محمد معتمدی و چهار نفر دیگر از مرزبانان ربوده شده در میرجاوه به آغوش خانواده رویدادی بسیار مبارک است که با تلاش و حمایت مسئولان جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

وی افزود: محمد معتمدی و دیگر مرزبانان ربوده شده برای دفاع از آب و خاک کشورمان در نقطه صفر مرزی حضور داشتند که به دست گروهک تروریستی"جیش العدل" و در شرایطی نابرابر به اسارت درآمدند و خوشبختانه امروز تعدادی از آنها در آغوش خانواده های خود آرام گرفتند و امیدواریم دیگر افراد ربوده شده نیز هرچه زودتر به میهن اسلامی بازگردند.

حسین ناطم الرعایا شهردار سده لنجان نیز اظهار می کند: دو آذرماه در تاریخ شهر سده لنجان روزی ماندگار شد چراکه امروز روزی پر از احساس ناب و زیبایی است که به خاطر بازگشت سرافرازانه محمد معتمدی و چهار تن از مرزبان ربوده شدگان به زادگاهشان رقم خورد و شهر سده را غرق در شور و شعف کرد.

وی افزود: محمد معتمدی و دیگر مرزبانان ایرانی ربوده شده هرچند جسمشان دربند بود، ولی هیچ گاه روح و اندیشه بلندشان تسخیر نشد و قلبشان به یاد آسمان وطن و دیدار مجدد خانواده شان می‌تپید، امروز روز شادمانی مردمانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس نیز در برابر هجوم دشمنان ایستادند و در همان زمان نیز میزبان فرزندان خود پس از سال ها اسارت بودند.

کد خبر 359422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.