ملت: فرزندان را برای حفظ هویت اصفهان تربیت کنیم

رییس کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهانی بودن هزینه دارد و باید این هزینه را پرداخت کنیم؛ باید با گفتار و عملکرد صحیح از پیشینه تاریخی و آثار تاریخی خود نگهداری کنیم و با حمایت از هنرمندان، فرهنگسازی صحیح و تربیت فرزندان این هزینه را پرداخت کنیم.

نصیر ملت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص "روز اصفهان" با  بیان اینکه ارتباط با همه شهروندان باید در راس برنامه‌های روز اصفهان قرار گیرد، اظهار کرد: در گام نخست ایجاد ارتباط اجتماعی با شهروندان و پس از آن معرفی ظرفیت های این شهر به همه مردم ایران و جهان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه روز اصفهان فرصت مناسبی برای معرفی بیشتر هنرمندان اصفهان، آثار و فعالیت‌های هنری، رشته‌های صنایع دستی و فرهنگ غنی ایرانی به جهانیان است، ادامه داد: از طرفی باید در ابعاد مختلف حوزه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و موضوعات فنی شهرسازی ارتباط بیشتری با سایر کشورها برقرار کنیم تا برای توسعه و فرهنگ شهر اصفهان از تجربیات دیگران استفاده کرده، ما نیز فرهنگ خود را به دیگران منتقل کنیم.

رییس کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برای بهتر اجرا شدن برنامه‌های "روز اصفهان" مدیریت شهری از ظرفیت صاحب نظران، تاریخ‌دانان، هنرمندان و دانشگاهیان حتی از فرصت همفکری با عموم مردم که دغدغه اصفهان را دارند، استفاده کرد چرا که تا کنون برنامه این چنین منسجم و مدون در سال‌های گذشته  دنبال نشده بود.

وی اضافه کرد: اصفهان شهری است که نتیجه تلاش گذشتگان در بخش‌های مختلف معماری، هنری، سیاسی و اجتماعی بوده و امروز به ما رسیده است؛ وظیفه سنگینی بر دوش همه مدیران و مسئولان اصفهانی و حتی شهروندان اصفهانی است تا این گنجینه را به شکلی به  آیندگان منتقل کنیم که شایسته شهر باشد .

ملت تصریح کرد: اصفهانی بودن هزینه دارد و باید این هزینه را پرداخت کنیم؛ باید با گفتار و عملکرد صحیح از پیشینه تاریخی و آثار تاریخی خود  نگهداری کرده و با حمایت از هنرمندان، فرهنگسازی صحیح و تربیت فرزندان این هزینه پرداخت می‌شود.

کد خبر 359300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.