عباس رضایی استاندار اصفهان شد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گفت: آقای رضایی اصالتا خوانساری است، بنابراین بومی استان اصفهان و آشنا به مسائل و مشکلات آن است.

غلامرضا قائدی‌ها در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تعیین استاندار اصفهان گفت: امروز هیأت دولت به عباس رضایی به عنوان استاندار اصفهان رأی مثبت داد.

وی در توضیح اینکه تنها به فاصله چند روز از معرفی محمدعلی شجاعی به عنوان سرپرست، استاندار اصفهان مشخص شد، گفت: قبل از این  نیز قرار بود بلافاصله بعد از اجرای قانون «منع به کار گیری بازنشستگان»، استاندار و دیگر مدیران بخش‌های مختلف استانداری مشخص و معرفی شوند؛ چرا که استانداری حتی یک ساعت هم نباید بدون سرپرست باشد.

قائدی‌ها تصریح کرد: با این وجود در آن زمان امکان معرفی استاندار فراهم نشد، در نتیجه آقای شجاعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان به عنوان سرپرست مشخص شدند، اما امروز هیات دولت در مورد آقای رضایی به اشتراک نظر رسید و ایشان به عنوان استاندار اصفهان معرفی شدند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در توضیح سوابق استاندار جدید اصفهان گفت: عباس رضایی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است و در کارنامه سیاسی خود استانداری چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی استانداری زنجان و عضویت در مجمع استانداران کشور را هم دارد.

قائدی ها افزود: نکته دیگر اینکه آقای رضایی اصالتاً خوانساری هستند و بنابراین بومی استان اصفهان و آشنا به مسائل و مشکلات آن هستند.

وی ابراز امیدواری کرد که وزارت کشور هر چه زودتر زمان تکریم و معارفه استاندار جدید را اعلام کند تا ایشان بتواند با قوت و قدرت کار خود را در استانداری اصفهان آغاز کند.

کد خبر 359254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.