ارتش با درد مردم آشنا است

فرمانده گروه ۴۴ توپخانه ارتش گفت: ارتش با درد مردم آشنا است و همیشه سعی کرده است قدمی در رفاه حال مردم بردارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست خبری «سی و هشتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم نیروی‌ زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران» روز سه‌شنبه _۲۹ آبان‌ماه_ در دفتر فرماندهی گروه ۴۴ توپخانه برگزار شد. در این نشست امیرسرتیپ دوم عباس دادستانی فرمانده گروه ۴۴ و محمود مسلم‌زاده فرماندار خمینی شهر حضور داشتند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در این نشست امیر سرتیپ عباس دادستانی با اشاره به اهمیت جایگاه قرآن در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش با درد مردم آشنا است و سعی داشته است همیشه قدمی در رفاه حال مردم بردارد، ارتش از عشق ورزیدن به مردم لذت می‌برد. انس با قرآن باعث استحکام درونی بیشتر و بالا رفتن ایمان به خدا در نیروهای ارتش جمهوری اسلامی می‌شود. معنویت در ارتقای کارآیی کارکنان ارتش اهمیت زیادی دارد، انس با قرآن باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و کاهش ترس در نیروهای مسلح خواهد شد. ارتش مقتدر ارتشی است که در کنار تجهیزات نوین، مجهز به نیروی ایمان و بصیرت و مسئولیت پذیری نیز باشد.

فرمانده گروه ۴۴ توپخانه ارتش درباره نحوه اجرا سی و هشتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم نیروی‌زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: این مسابقات به صورت منطقه‌ای و با حضور ۳۰۰ تن از حافظان کل قرآن از استان‌های اصفهان، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد که از این تعداد ۸۰ نفر از استان اصفهان و ۱۴ نفر از گروه ۴۴ توپخانه شرکت خواهند کرد. این دوره مسابقات سربازان وظیفه و کارکنان پایور ارتش  به رقابت خواهند پرداخت.

امیرسرتیپ دوم دادستانی جزئیات این دوره مسابقات را اینگونه تصریح کرد: مسابقات از ۵ تا ۷ آذرماه سال ۹۷ در آستان مقدس امام‌زاده سید محمد در شهرستان خمینی شهر برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات را به دلیل آشنایی مردم با فضای ارتش در خارج از پادگان برگزار خواهیم کرد و به دلیل ظرفیت بالا و استقبال و حمایت مسئولین خمینی شهر از این اتفاق تصمیم برآن شد تا این دوره در این شهرستان برگزار شود. همچنین در تاریخ ششم آذر محفل انس با قرآن در موسسه دارالقرآن خمینی شهر برگزار خواهد شد که از آحاد مردم برای حضور در این محفل دعوت می‌نماییم.

وی ادامه داد: منتخب‌های این دوره از مسابقات به رقابت‌های نیروهای زمینی کشوری معرفی می‌شوند و منتخبان آن مراسم به مسابقات ارتش جمهوری اسلامی و نهایتا نیروهای مسلح کشور معرفی خواهند شد. از گروه ۴۴ توپخانه اصفهان در سال گذشته حسین اسلامی توانست در مسابقات نیروهای مسلح کشورهای اسلامی در عمان رتبه چهارم را بدست آورد.

مسلم زاده: اولویت را به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام داده ایم

مسلم زاده، فرماندار شهرستان خمینی شهر نیز در این نشست گفت: خمینی‌شهر تا به امروز دو هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم به جمهوری اسلامی کرده است، این شهرستان به حسینیه کشور معروف است ضمن اینکه خیرین خمینی شهری در کشور و جهان زبان‌زد هستند. به دلیل وجود ظرفیت بالا در شهرستان خمینی شهر تصمیم برآن شد تا این دوره مسابقات را در این شهرستان میزبانی کنیم.

وی با بیان این نکته که سعی در ایجاد توازن در شهرستان داریم، تاکید کرد: در زمینه زیر ساخت‌ها، سرانه‌ها و کارهای عمرانی و فرهنگ‌سرا در شهرستان کمبودهایی وجود دارد، اما با کمک خیرین و تخصیص بودجه اولویت را بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ایجاد توازن در شهرستان قرار داده‌ایم.

به گزارش ایمنا،«سی و هشتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم نیروی‌زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران» از تاریخ پنجم تا هفتم آذرماه سال ۹۷ با حضور حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب، رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، آیت الله حسین مظاهری و  نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرنگان رهبری در آستان مقدس امام‌زاده سید محمد خمینی شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 359144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.