انتقاد سرپرست تیم تنیس گز نیوشا از بازی های لیگ دسته یک

سرپرست تیم تنیس گز نیوشا گفت: توپ هایی که فدراسیون برای مسابقات در اختیارمان قرار داد، برای چمپیون یا مسابقات رسمی نبود بلکه برای بازی خانواده ها و افرادی که آماتور هستند و تفریحی بازی می کنند مناسب بود.

مجید جلالی در گفت وگو با خبر نگار ایمنا در رابطه با شرایط برگزاری لیگ دسته یک تنیس اظهار کرد: میزبانی استان های البرز و پایگاه مقاومت کرج بی نظیر بود و همچنین زمین هایی که برای این مسابقات در نظر گرفته شده بود باتوجه به بارندگی ها کیفیت بالایی داشت. سرداور مسابقات شروین صفوی که یکی از داوران بین المللی است و مدیر مسابقات هم عملکرد فوق العاده ای داشتند.

وی در خصوص مشکلاتی که در مسابقات وجود داشت، تصریح کرد: توپ هایی که فدراسیون برای مسابقات در اختیارمان قرار داد، برای چمپیون یا مسابقات رسمی نبود، بلکه برای بازی خانواده ها و افرادی که آماتور هستند و تفریحی بازی می کنند مناسب بود.

سرپرست تیم گز نیوشا افزود: از داورهای فوق العاده ضعیف در این بازی ها استفاده شده بود که این موضوع مسابقات را تحت الشعاع قرار داد و درگیری ها در هر بازی زیاد بود.

جلالی خاطر نشان کرد: جایزه ای که برای این مسابقات درنظر گرفته بودند، حتی پول ورودی تیم هم نشده بود و این جوایز در شأن و شخصیت تیم ها نبود. فدراسیون کاری به کیفیت فنی مسابقات لیگ دسته یک نداشت و به دلیل اینکه نتوانسته بود مسابقات لیگ را در سال گذشته برگزار کند فقط می خواست مسابقات انجام شود.

کد خبر 359136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.