مجموعه کتاب های تغذیه دانشجویی تدوین شد

صندوق رفاه وزارت علوم ، در راستای بهبود وضعیت استانداردسازی، ارتقاء کیفیت تغذیه دانشجویی و افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان مجموعه کتاب هایی مربوط به تغذیه دانشجویی را گردآوری و تدوین کرد.

به گزارش ایمنا، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مجموعه کتاب های مربوط به تغذیه دانشجویی را به موسسات غیرانتفاعی ارسال کرد.

معاونت امور دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم  در راستای بهبود وضعیت استانداردسازی، ارتقاء کیفیت تغذیه دانشجویی و افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان با همکاری تعدادی از متخصصان کارشناسان حوزه تغذیه و روسای ادارات تغذیه دانشجویی دانشگاه ها اقدام به گردآوری، تدوین و چاپ مجموعه کتاب های مربوط به تغذیه دانشجویی کرده است.

مدیریت برون سپاری تغذیه دانشجویی، مبانی فرآوری غذای دانشجویی و استانداردهای تغذیه دانشجویی عناوین کتاب های مربوطه است.

بنابراین، معاونان دانشجویی، مدیر دانشجویی، رئیس اداره تغذیه، کارکنان بخش های مختلف تهیه، طبخ و توزیع غذا و پیمانکاران ضمن مطالعه دقیق کتاب های مذکور باید استانداردها و شاخص های ذکر شده را رعایت و اعمال کنند.

بدیهی است از این پس ارزیابی، رتبه بندی و ارتقاء تغذیه دانشگاه ها براساس شاخص ها و استاندارهای ذکر شده در کتاب‌های مذکور خواهد بود نسخه الکترونیکی کتاب های یاد شده در پایگاه الکترونیکی صندوق رفاه دانشجویان به نشانی www.swf.ir   در بخش نشریات قابل مشاهده و دریافت است.

منبع: مهر

کد خبر 359135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.