بدشانسی‌های کاپیتان سپاهان تمامی ندارد

در شرایطی که دوران مصدومیت بلند مدت کاپیتان سپاهان‌ها پایان یافته بود رسو نویدکیا دچار مصدومیتی دوباره شد تا جند بازی دیگر تیمش را هم از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا تیم فوتبال سپاهان فقط پنج مسابقه دیگر تا پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ در پیش رو دارد و امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم و کادر پزشکی سپاهان در تلاش هستند تا از حداکثر ظرفیت بازیکنان در این مسابقات استفاده شود. اما در شرایطی که خبر رسیده بود رسول نویدکیا بعد از پشت سر گذاشتن دوره طولانی مصدومیت رباط صلیبی پا کم کم آماده بازی شده و می‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود این بازیکن بازهم با بدشانسی دچار مصدومیت شد تا به احتمال زیاد نیم فصل اول رقابت‌های لیگ را به صورت کامل از دست بدهد.

شکستگی انگشت کاپیتان تیم فوتبال سپاهان او را مجبور کرده تا یک دوره یک‌ماهه دیگر را هم بیرون از مستطیل سبز سپری کند و بعد از آن به ترکیب تیمش اضافه شود آن هم در شرایطی که این روزها امیر قلعه‌نویی برای استفاده از بازیکن طراح و بازی‌ساز در میانه میدان سپاهان دست به استفاده از بازیکنان مختلفی مثل ولادمیر کومان، محمد کریمی و سجاد شهباززاده زده است.و  حضور یک نویدکیای آماده و سرحال می‌توانست خیلی از مشکلات سپاهان را حل کند.

کد خبر 359131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.