نمره بیست نیمکت ذوب‌آهن نصیب منصوریان شد

علیرضا منصوریان در حالی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن معرفی شده که به عنوان بیستمین سرمربی در تاریخ فوتبال ذوب‌آهن این عنوان را قبول کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از زمان تأسیس تیم فوتبال ذوب‌آهن تا به امروز مربیان داخلی و خارجی مختلفی بر روی نیمکت این تیم نشسته‌اند که البته موفق‌ترین کارنامه مربوط به منصور ابراهیم زاده و یحیی گل محمدی است که ذوب‌آهن در مجموع ۳ بار قهرمان جام حذفی شد و به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کرد.

با این وجود تاریخچه فوتبال ذوب‌آهن پرشده از مربیان سرشناسی که هر یک به نوعی در راه معرفی فوتبال ذوب‌آهن نقشی مهم ایفا کرده‌اند. از محمود یاوری پیشکسوت مربیان اصفهانی گرفته تا یوگنی لیادین دلسوز و مرحوم ناصر حجازی تا رسول کربکندی همیشه همراه از جمله نام‌های سرشناس نیمکت ذوب‌آهن در این سالها بوده‌اند.

البته اگر قرار به سابقه فوتبال باشد ذوب‌آهن قبل از این سه بار با ناصر حجازی، فیروز کریمی و امیر قلعه‌نویی تجربه کار کردن با مربیان آبی را داشته است و منصوریان به عنوان چهارمین استقلالی تاریخ ذوب‌آهن این تیم را در لیگ هجدهم هدایت خواهد کرد. به جز این منصوریان بیستمین سرمربی تاریخ فوتبال ذوب‌آهن هم خواهد بود و باید تلاش کند تا نمره عملکردش هم به مانند چیدمان حضورش در ذوب‌آهن به عدد ۲۰ برسد.

قبل از این محمود یاوری (۱۳۴۷-۱۳۴۸)، عزیز اصلی (۱۳۴۸-۱۳۴۹)، بهرام عاطف (۱۳۴۹)، محسن حاج‌نصرالله (۱۳۴۹-۱۳۵۱)، یوگنی لیادین(۱۳۵۲-۱۳۵۶)، رسول کربکندی(۱۳۶۲-۱۳۷۲)، یوگنی لیادین (۱۳۷۲-۱۳۷۴)، ناصر حجازی (۱۳۷۷-۱۳۸۰)، بهرام عاطف (۱۳۸۰-۱۳۸۱)، ساموئل داربینیان (۱۳۸۱-۱۳۸۳)، رسول کربکندی (۱۳۸۳-۱۳۸۶)، زوران جورجوویچ (۱۳۸۶)، بیژن ذوالفقارنسب (۱۳۸۶-۱۳۸۷)، منصور ابراهیم‌زاده (۱۳۸۷-۱۳۹۱)، رسول کربکندی (۱۳۹۱)، فرهاد کاظمی(۱۳۹۱-۱۳۹۲)، محمود یاوری(۱۳۹۲) ، لوکا بوناچیچ (۱۳۹۲)،مجتبی تقوی(۱۳۹۲)،فیروز کریمی(۱۳۹۳)، یحیی گل محمدی(۱۳۹۵-۱۳۹۳) مجتبی حسینی(۱۳۹۶-۱۳۹۵ ) امیر قلعه‌نویی(۱۳۹۷-۱۳۹۶) امید نمازی(۱۳۹۷) به عنوان سرمربی تجربه نشستن بر روی نیمکت ذوب‌آهن را داشته‌اند.

کد خبر 359123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.