معرفی هیئت انتخابی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان

کاشان - دبیر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از معرفی هیئت انتخابی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان خبرداد.

محمد شفافی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان اظهار کرد: آثار مسابقه بخش نمایش صحنه‌ای این جشنواره توسط علیرضا فائض پور، سید مجتبی جدی، اکبر رضوانیان، احمد صابر طحان و نمایش‌های مسابقه بخش تئاتر خیابانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان توسط مرتضی جهانی نژاد، مهدی صفاری نژاد و سعید خسروی به مسئولیت حمیدرضا جوشقانی در هیئت انتخاب جشنواره بازبینی و انتخاب می‌شوند.

وی یادآور شد: شورای بررسی متون از مجموع ۳۴۵ متن رسیده به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، ۲۴۶  نمایش نامه را در بخش صحنه‌ای و ۹۹ متن را در بخش خیابانی از سراسر کشور مورد بررسی و بازخوانی قرار داد.

دبیر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با بیان اینکه کمیته فنی و تایید محتوای آثار جشنواره چهاردهم از بین ۳۴۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۸۹ اثر را در بخش صحنه‌ای و ۹۹ اثر در بخش خیابانی را انتخاب کرده، گفت: با پایان زمان دریافت لوح فشرده، هیئت انتخاب بر اساس موارد مطرح شده در فراخوان، آثار را به صورت حضوری و غیرحضوری جهت بخش صحنه‌ای و خیابانی مورد ارزیابی قرار داد و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد. 

کد خبر 359107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.