راهیابی دو نمایش از کاشان به سی‌امین جشنواره تئاتر استان اصفهان

کاشان - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، از راهیابی دو نمایش از شهرستان کاشان به سی امین جشنواره تئاتر استان اصفهان خبر داد.

میثم نمکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان اظهار کرد: سی‌امین جشنواره تئاتر استان اصفهان در حالی آغاز شد که از ۱۱ اثر راه یافته به دور پایانی، نام دو نمایش "وقتی همه دیواریم" و "استرالیا" از کاشان به چشم می خورد.

وی با بیان اینکه نمایش "وقتی همه دیواریم" به نویسندگی نیلوفر جهانگیر و کارگردانی مهدی سه دهی، است، افزود: داستان این نمایش آشفتگی زندگی خانواده زنی پا به سن گذاشته است که همسرش به تازگی و بعد از یک بیماری طولانی فوت کرده است و با سه دختر مجرد و دو خدمتکارش زندگی می‌کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: نمایش "استرالیا" به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی پیمان کریمی، فضایی شاعرانه و عاشقانه دارد که به موضوع مهاجرت یک پسر ایرانی و یک دختر افغانی که قصد دارند توسط یک مرد اندونزیایی به صورت غیرقانونی از طریق دریا وارد استرالیا شوند، می‌پردازد که در طول این سفر پرمخاطره، ارتباطی عاشقانه نیز بین این دو نفر شکل می‌گیرد.  

نمکی خاطرنشان کرد:  آیین اختتامیه جشنواره نیز شامگاه چهارشنبه ۳۰ آبان ماه با معرفی برگزیدگان در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، سی‌امین جشنواره تئاتر استان اصفهان از یکشنبه ۲۷ آبان ماه در سه تالار هنر، تماشاخانه ماه و مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان آغاز به کار کرده است.

کد خبر 359105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.