۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تصادف در بزرگراه آقابابایی

ساعتی پیش انحراف به چپ ناگهانی یک‌دستگاه خودرو سواری پژو در بزرگراه شهید آقابابایی باعث تصادف با یک‌دستگاه خودرو سواری پراید شد، اما خوشبختانه این حادثه خسارت جانی بر جای نگذاشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- دوشنبه ساعت 19–  در خروجی میدان امام علی(ع) به سمت خیابان هاتف به خصوص در محدوده کوچه مشیر شاهد کندی ترددها هستیم

بر اساس این گزارش، روگذر خیابان امام خمینی(ره) مسیر حرکت از سمت میدان استقلال تا میدان جمهوری اسلامی با حجم انبوهی از تردد خودروها رو به رو است.

مسیر حرکت از سمت خیابان توحید به سمت چهارراه پلیس ترافیک روان دیده می‌شود، حجم تردد خودروها در خیابان شهید مطهری به سمت پل ابوذر نیمه سنگین است.

تمامی مبادی ورودی به سمت میدان آزادی به ویژه خیابان‌های سعادت آباد و هزار جریب شلوغ و رفت وآمد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

رفت و آمد حدفاصل پل فردوسی تا میدان انقلاب حجم قابل توجهی دارد، مسیر شرق به غرب بلوار آیینه‌خانه حدفاصل خواجو به سمت سی و سه پل از مسیرهای پر ترافیک این دقایق شهر اصفهان است.

در محور شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی ترافیک سرسام‌آور است، مشابه این وضعیت را می توان در اتوبان چمران مشاهده کرد.

دقایقی پیش انحراف به چپ ناگهانی یک‌دستگاه خودرو سواری پژو در بزرگراه شهید آقابابایی باعث تصادف با یک‌دستگاه خودرو سواری پراید شد، اما خوشبختانه این حادثه خسارت جانی بر جای نگذاشت.

در خیابان بزرگمهر خروجی زیرگذر شهیدآقاخانی به سمت میدان بزرگمهر ترافیک قابل توجهی دارد، پارک دوبل خودروها در خیابان شمس آبادی مانع از رفت و آمد روان خودروها شده است.

تردد خودروها در مسیر میدان قدس به سمت ابتدای خیابان مدرس و خیابان علامه‌مجلسی به سختی صورت می‌گیرد، ورودی شمال شهر از سمت سه‌راه ملک شهر به طرف پل چمران ترافیک سنگینی دارد.

کد خبر 359075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.