بهره برداری از سینمای بزرگ منطقه ۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: به زودی سینمای بزرگ منطقه (بهمن) به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین عملیات احداث کتابخانه فجر که مدت‌ها به صورت نیمه‌کاره باقی مانده بود در دست اقدام و در حال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، «طغیانی» رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان از روند اجرایی تجهیز سینما بهمن خوراسگان، فرهنگسرای کوثر وکتابخانه مرکزی فجر بازدید کردند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در این بازدید، با بیان این مطلب که توجه به مکان‌های عمومی شهر به عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود، اظهارکرد: سینما از جمله مکان‌های عمومی در شهر است که به دلیل جذابیت موجود در هنر سینما پتانسیل زیادی در جذب مردم به سمت خود دارد و می‌تواند نتایج مفیدی را در برقراری ارتباطی نو میان سینما، شهر و شهروندان و همچنین دسترسی به امکانات فرهنگی که لازمه عدالت فرهنگی است به همراه داشته باشد.

مسعود قاسمی افزود: وجود فضاها و مراکز فرهنگی از جمله سینما، کتابخانه و ... به عنوان فضاهای واسط شهری با محوریت تعامل اجتماعی، مزایای بسیاری را به دلیل ماهیت آن که حضور در فضای عمومی شهری آزادانه و بدون محدودیت است، خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شهروندان منطقه ۱۵ شایسته امکانات مناسب و بیشتری هستند و لذا با بهره‌برداری از سینما بهمن، شهروندان می‌توانند در یک محیط آرام و با نشاط در کنار افراد خانواده و دوستان به تماشای فیلم‌های جذابی که در این سینما به نمایش در خواهند آمد، بنشینند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اهم فعالیت‌های انجام شده در منطقه، خاطرنشان کرد: به زودی سینمای بزرگ منطقه (بهمن) به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین عملیات احداث کتابخانه فجر که مدت‌ها به صورت نیمه‌کاره باقی مانده بود در دست اقدام و در حال تکمیل است.

کد خبر 359052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.