ترویج آموزه‌های دینی نیازمند سلیقه و خلاقیت است

تیران-رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: ترویج آموزه های دینی نیازمند سلیقه و خلاقیت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین و به روز جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام ابراهیم رنجبر در نشست با مدیران ادارات این شهرستان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ‌های ناب اسلامی در جامعه اظهار کرد: جوامع مختلف از جمله کشور ایران به دریافت آموزه‌های ناب اسلامی اقبال داشته و تشنه شنیدن چنین مطالبی هستند.

وی افزود: ترویج آموزه‌های دینی نیازمند سلیقه، خلاقیت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین و به روز جامعه است تا اینکه با رفتار پسندیده و با خلاقیت و نوآوری و همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز به ترویج معارف اسلامی کمک‌ کنیم.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان ادامه داد: با کج‌سلیقگی و بی‌توجهی به اقبال مردم قادر به ترویج آموزه‌های اسلامی نخواهیم بود و اگر با رفتارها خوب و با خوش اخلاقی پیش برویم در این مسیر موفق خواهیم شد.

وی با بیان اینکه رعایت حق الناس و حفظ بیت المال باید مورد توجه باشد، خاطرنشان‌ کرد: مردم با مشاهده رفتار خوب از مدیران و توجه آن‌ها به حفظ بیت المال حتما موفق به پیشرفت و تعالی خواهند بود.

حجت الاسلام رنجبر با بیان اینکه برگزاری اجلاس نماز در شهرستان فرصتی برای تبادل نظر و ارایه راهکار مناسب برای دعوت به نماز شده، گفت: این برنامه همه سال در شهرستان‌ برگزار می‌شود و امسال نیز اجلاس نماز تیران نیمه آذرماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تولید محتوا در فضای مجازی و تولید نرم افزار و انجام فعالیت‌های هنری در این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است و باید زمینه فعالیت جوانان و نوجوانان در این مسیر و برای ترویج آموزه‌های دینی فراهم شود.

کد خبر 359015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.