مراجعات شهروندان به شهرداری کاهش می‌یابد

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: بر اساس استراتژی شهرداری اصفهان با عملکرد سیستم یکپارچه شهرسازی و درآمد با نام «سرای ٩» مراجعات شهروندان به مناطق و یا حوزه‌های معاونت شهرسازی به حداقل می‌رسد.

سید احمد حسینی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: استراتژی شهرداری اصفهان در خصوص شهروندسپاری در سیستم یکپارچه شهرسازی و درآمد با نام «سرای٩» تعریف شده است؛ شهروندان می‌توانند در آینده بر اساس کُد کاربری که از این سیستم دریافت می‌کنند، خدمات اداری شهرسازی که در مناطق ارائه می‌شود را به صورت آنلاین دریافت کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه سیستم سرای ۹ کمتر از یک سال آینده رونمایی خواهد شد، افزود: در این سیستم به هر مالک یک کد کاربری داده می‌شود تا بر اساس شناسه‌ای که تعریف خواهد شد، بتواند خدمات اداری که از حوزه معاونت شهرسازی و معماری نیاز دارد را دریافت کند.

وی شفافیت مالی را از دیگر مزایای راه اندازی سیستم سرای ۹ عنوان کرد و گفت: با راه اندازی سیستم «سرای ٩» مراجعات شهروندان به مناطق و یا حوزه های معاونت شهرسازی به حداقل می‌رسد.

حسینی‌نیا تاکید کرد: نحوه توسعه سیستم و قرارداد فاز دو و انتقال دانش به سیستم فاوا و همکاران متخصص بررسی شده است و از هفته آینده قرارداد پشتیبانی آن را در دستور کار قرار می‌دهیم، همچنین مقرر شده موضوع شهروندسپاری را در آینده نزدیک و کمتر از یک سال آینده رونمایی کنیم تا شهروندان بتوانند از خدمات این سیستم استفاده کنند.  

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: درصدد هستیم با فرآیندی که تعریف می شود صفر تا صد مراجعات شهروندان به شهرداری در فاز دو پروژه شهروندسپاری یا جمع‌سپاری در حوزه‌های عوارض، حوزه پرداخت، کنترل و نقشه‌ها و تمام خدماتی که صورت فیزیکی وجود دارد را از طریق این سیستم ببینیم.

کد خبر 358885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.