آرامش جامعه کارگری را مدیون پیگیری‌های مرحوم تاج‌الدین هستیم

رییس شورای شهر اصفهان گفت: مرحوم تاج‌الدین انسان نیک‌اندیش و خیرخواهی بود که جامعه کارگری بخش بسیاری از آرامش را بعد از پیروزی انقلاب و در طول زمان جنگ مدیون وی است.

فتح‌الله معین در حاشیه مراسم تشییع  پیکرعبدالرحمن تاج‌الدین در گلستان شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: صمیمت من با مرحوم تاج‌الدین بعد از انقلاب بود. وی از زمانیکه در خانه کارگر مسئولیت کار را بر عهده گرفت از فعالان این حوزه بود. فرد بسیار دلسوز، پرتلاش و حافظ حقوق کارگران  در جهت حل مسئله و مشکلات کارگری استان اصفهان بود.

وی افزود: مرحوم تاج‌الدین زحمات بسیاری در جهت پشتیبانی از جبهه و جنگ در همه ابعاد بر عهده داشت و در همه حال پیشگام‌تر از ارگان‌ها و نهادهای دیگر بود. مسئولیت کمیته و ستادهای کارگری در استان برای اعزام نیرو و جمع آوری  کمک‌های واحدهای صنعتی  را  بر عهده داشت.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مرحوم تاج‌الدین انسان نیک‌اندیش و خیرخواهی بود که جامعه کارگری بخش بسیاری از آرامش را بعد از پیروزی انقلاب و در طول زمان جنگ مدیون وی است.

وی اضافه کرد: مرحوم تاج الدین زمانی که نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس بود به معنای کامل مدافع حقوق مردم بود. حتی پس از انتصاب به معاونت پارلمانی سازمان تامین اجتماعی همچنان خصلت‌های مردمی‌ بودن و معرفت را در خود حفظ کرده بود.

معین تصریح کرد: در مدتی که با مرحوم تاج الدین  کار می‌کردم شاهد نظم و مسئولیت پذیری وی بودم. در جلسات مختلف از تمام جهات نظم و جدیت را در دستور کار خود قرار داده بود.

کد خبر 358872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.