۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
حس فضا در خانه صفوی

آب در رنگ می آمیزد و قلم بر روی کاغذ می چرخد تا حس را از درون فضا ها به روی آن منتقل کند اینجا در میان دیوارها معماری کشور های مختلف توسط نقاش ترسیم شده است.

شیدا واحدپرست، هنرمند نقاش، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره نمایشگاه «حس فضا» اظهار کرد: نمایشگاه «حس و فضا» یک نمایشگاه کروکی و آبرنگ است؛ کروکی برای یک سری ترسیمات رشته معماری به کار می رود و من سعی کردم از فضاهای مختلفی که در کشورهای مختلف وجود دارد این ترسیمات را انجام دهم.

 وی افزود: در آثار این نمایشگاه بیشتر از تکنیک راپید و آبرنگ استفاده شده و برخی آثار رنگی و برخی دیگر سیاه و سفید هستند و در تمام آن‌ها سعی شده به جزئیات بناهای کشورهای مختلف، فضاهای مختلف و حس و حالی که بناها در کشورهای جهان ایجاد می‌کنند، توجه شود.

این هنرمند نقاش ادامه داد: البته این آثار به دو بخش تقسیم می‌شوند؛ یک سری از آثار با جزئیات بسیار دقیق از بناهای شهرهای مختلف جهان پیاده شده‌اند و دسته‌ای دیگر با جزئیات کمتر و با آبرنگ طراحی شده‌اند و در آن‌ها تلاش بر این بوده که حال و هوای فضاهایی را که در شهرها با بناهای گوناگون ایجاد می‌شود، نشان دهم و نام نمایشگاه نیز بر همین اساس انتخاب شده است.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه «حس و فضا» با حدود آثاری از شیما واحدپرست، تا روز چهارشنبه _30 آبان_ در مجموعه خانه صفوی واقع در خیابان خاقانی اصفهان، برای علاقمندان به هنر برگزار می‌شود.

کد خبر 358848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.