مرحوم تاج‌الدین همواره به دنبال دریافت حقوق ضایع شده کارگران بود

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم تاج‌الدین همیشه به دنبال دریافت حق و حقوق ضایع شده کارگران بود تا منابع به تاراج نرود.

سهیلا جلودارزاده در مراسم تشییع  پیکرعبدالرحمن تاج‌الدین در گلستان شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین نزدیک به ۳۰ سال در خانه کارگر از  لحاظ اعتقادی، صنفی و سیاسی همکار بودیم.

وی افزود: مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین شخصیت بسیار پاک وارسته  و شجاعی داشت و تا لحظه آخر پای عهد و پیمان خود در راه  خدمت به جمعیت کارگر کوتاه نیامد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرحوم تاج الدین همیشه در مواجه با مشکلات  لبخند بر لب داشت. روزانه ۵۰ الی ۱۰۰ نامه برای رفع مشکلات کارگران برای وی ارسال می‌شد که همیشه پاسخگو بود، حتی گاهی به صورت تلفنی پیگیر بیماری کارگران بود و ظرف دو ساعت بیمار بستری، جراحی و خدمات دریافت می‌کرد.

وی اضافه کرد: مرحوم تاج الدین همیشه به دنبال دریافت حق و حقوق ضایع شده کارگران بود تا منابع به تاراج نرود؛ دوران مرحوم تاج الدین دوران محافظت از منابع کارگر بود.

جلودارزاده افزود: مرحوم تاج‌الدین به نحوی یاور جامعه کارگران بود و اجر کار خود را دریافت کرد؛ در مجلس شورای اسلامی مرتب بودجه سازمان تأامین اجتماعی را رصد می‌کرد که کم نشود، بدهی‌ها وصول شود، بیمارستان‌های نیمه کاره بهره برداری شود و خدمات به جامعه کارگران کم نشود.

کد خبر 358821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.