تکمیل باند دوم بادرود-کاشان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان

نطنز- نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: باند دوم محور بادرود – کاشان با تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی، تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با اشاره به تکمیل جاده بادرود -کاشان اظهار کرد: یکی از جاده‌هایی که برای مردم کاشان و منطقه بادرود از اهمیت زیادی برخوردار است محور ۵۵ کیلومتری بادرود - کاشان است که تاکنون بر اثر تصادفات خونین و مرگبار خسارت‌های زیادی را به لحاظ جانی و مالی برای مردم به همراه داشته است.

وی گفت: در چند سال گذشته اقدامات خوبی از منطقه بادرود و کاشان در این جاده آغاز شد، اما متاسفانه با جاری شدن سیل در سال گذشته آسیب فراوانی به این جاده در دست احداث زده شد.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: سال آینده با تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی شاهد تکمیل این محور مهم باشیم و تا پایان سال ۹۸ مورد بهره برداری قرار گیرد.

ساداتی نژاد با اشاره به الحاق بیمارستان فاطمیه بادرود به دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان دانشگاه قدرتمند و دارای توانمندی بالایی در حوزه سلامت است و بیمارستان فاطمیه بادرود نیز به لحاظ داشتن فاصله اندک با کاشان و علاقمندی مردم و مسئولان به جهت الحاق آن به کاشان می طلبد که مسئولان پیگیری‌ و تلاش خود را در این راستا بکار گیرند و درخواست‌های خود را به صورت مکتوب ارایه کنند.

وی ادامه داد: تا جایی که امکان داشته باشد از مردم و مسئولان کاشانی حمایت خواهیم کرد و برای رفع هرچه زودتر معضل درمانی مردم منطقه بادرود نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 358817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.