عملیات نجات با علی منصور/ یک کریمی ناب دیگر!

شصت و چهارمین شماره رسانه الکترونیک" فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، " علی منصور فرمانده عملیات نجات شد" عنوان اصلی این روزنامه است. در متن مربوط به این عنوان آمده است:
تردیدی وجود نداشت که امید نمازی دیگر نمی‌تواند با ذوب‌آهن ادامه دهد، او به پایان راهی رسیده بود که شروعش هم کمی عجیب به نظر می‌رسید. بعد از جلسات پی در پی هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن و تصمیم به قطع همکاری با امید نمازی، که بالاخره صبح پنجشنبه هفته گذشته خبر رسید: علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب‌آهن شد.

ذوب‌آهن در اولین بازی‌اش با هدایت علیرضا منصوریان در هفته سیزدهم لیگ برتر (۳ آذر) میزبان پارس جنوبی جم است. تیمی که در جم هم استقلال علیرضا منصوریان را شکست داد و هم استقلال شفر را. پارس جنوبی جم در بازی فصل گذشته‌اش در اصفهان سه گل به تیم ذوب آهن امیر قلعه نویی زد و طبیعتا بازی جدید دو تیم برای ذوب آهن یک بازی انتقامی خواهد بود.

منصوریان حالا فصل تازه‌ای از دوران مربیگری‌اش را با ذوب‌آهن شروع می‌کند و فرماندهی عملیات نجات ذوب آهن از بحران به او سپرده شده است. باید دید او از پس این مسئولیت خطیر برمی آید یا خیر!
" یک کریمی ناب دیگر مثل محمود" دیگر عنوان مهم این رسانه است که در گزارشی با نگاهی به ترین های لیگ برتر تا بدین جای رقابت ها، از محمد کریمی بازیکن جوان سپاهان به عنوان بهترین پاسور مسابقات و آقای پاس گل تا هفته دوازدهم یاد شده و اظهار امیدوار شده وی با تداوم درخشش بتواند همچون محمود کریمی برای زردها یک ستاره ارزنده شود.

برای مشاهده تمام صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 358793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.