پیام تسلیت سیاسیون و احزاب اصفهان

استاندار اصفهان و برخی شخصیتهای سیاسی و احزاب اصلاح طلب در پیام‌هایی جداگانه، درگذشت مرحوم نوربخش مدیرعامل و مرحوم تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درپی درگذشت مرحوم نوربخش مدیرعامل و مرحوم تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، سید علی نکویی رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان و حزب اسلامی کار با صدور پیامهای جدا گانه این ضایعه بزرگ را به خانواده های درگذشتگان و جامعه کار و تولید کشور تسلیت گفتند.

 متن پیام تسلیت استاندار اصفهان بدین شرح است:

سرکارخانم ناهید تاج الدین

درگذشت نابهنگام عموی بزرگوارتان، چهره خدوم و ارزشمند مرحوم شادروان «عبدالرحمن تاج الدین»، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و نماینده حوزه انتخابیه اصفهان در دوره پنجم و دوره ششم مجلس شورای اسلامی در سانحه تصادف در استان گلستان موجب تاثر و تالم اینجانب شد.

ضمن تسلیت این مصیبت به سرکارعالی و خاندان ارجمند تاج الدین، برای آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی توفیق خدمت به جامعه مسئلت می نمایم.

در پیام تسلیت سید علی نکویی به رییس خانه کارگر اصفهان آمده است:

انالله و انا الیه راجعون
جناب آقای برشان
رئیس خانه کارگر اصفهان
 
فقدان و درگذشت جناب آقای محمد تقی نوربخش و جناب آقای عبدالرحمن تاج الدین را به شما و به ویژه جامعه شریف کارگری تسلیت عرض کرده و از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگواران در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواهانم

سید علی نکوئی زهرائی

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

نکویی در پیامی خطاب به وزیر کار و امور اجتماعی نیز گفته است:

جناب آقای دکترشریعتمداری
وزیر محترم کار و امور اجتماعی

خبر دردناک درگذشت مردان کار و همکاران گرامی شما  "سیدتقی نوربخش" مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و "عبدالرحمن  تاج الدین" معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در حین انجام ماموریت موجب تاثر گردید.
مسلما فقدان این عزیزان از دست رفته باری بزرگ برای آن مجموعه به ویژه  جامعه شرافتمند کارگری کشور خواهد داشت.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به شما و همکارانتان در آن وزارتخانه ازخداوند سبحان برای آنان غفران و رحمت الهی و برای شما و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسالت مینمایم

سید علی نکوئی زهرائی

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان همچنین در نامه ای درگذشت عبد الرحمن تاج الدین را به ناهید تاج الدین، نماینده مردم اصفهان تسلیت گفته است. در متن این نامه آمده است:

سرکار خانم دکتر ناهید تاج الدین
نماینده محترم مردم اصفهان در مجلس
شورای اسلامی

 درگذشت  عموی گرامی تان جناب آقای دکتر عبد الرحمن تاج الدین  چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند،ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
اصفهان مدیون مردانی چون اوست و جایش در بین ما خالیست.
ارزش بودن را همیشه از اندیشه یک لحظه نبودن میتوان فهمید

این ماتم جانگداز را به شما و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات را طلب می ‌کنم

سید علی نکوئی زهرائی

 حزب اسلامی کار نیز با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را به خانواده های درگذشتگان و جامعه کار و تولید کشور تسلیت گفته است. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون

 حادثه تلخ درگذشت ناگهانی دو تن از خدمتگزاران جامعه کار و تولید کشور موجب غم و تاسف فراوان شد.حزب اسلامی کار ضمن عرض تسلیت به خانواده های عزیزان، مرحوم دکتر نوربخش و تاج الدین و نیز وزیر محترم تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، مسئولین واعضای خانه های کارگر و کارفرمایان در سراسر ایران،کارکنان پرتلاش سازمان تامین اجتماعی،معاونین و مدیران وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی،برای درگذشتگان آرزوی علو درجات الهی وبرای بازماندگان صبر جزیل آرزومند است.

روابط عمومی حزب اسلامی کار

کد خبر 358759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد موسوی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
    0 0
    باسلام انا لله وانا الیه راجعون غم درد ناک این دو مرد عزیز را به خانواده محترم وکارگران کشورومستمری بگیران وبیماران عزیز تسلیت میگویم روحشان شاد وبا حضرت حسین ابن علی علیه السلام مهشور باد .