اتحاد و همدلی به موارد فنی و تاکتیک اولویت دارد

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اولین چیزی که نیاز داریم اتحاد و همدلی است، اگر این اتفاق بیافتد، من می‌توانم بحث فنی را اینجا عملیاتی بکنم ولی فکر نکنم تغییر خاصی در بازیکنان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان که صبح امروز -پنجشنبه ۲۴ آبان ماه- به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معرفی شد، پس از شرکت در جلسه معارفه در تمرین این تیم حاضر شد.

منصوریان پس از پایان تمرین تیمش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در اصفهان و در ذوب‌آهن هستم، باشگاهی که طی سال های اخیر مدیرعاملش همواره حامی سرمربیان سابقش بوده و پای آنها ایستاده است. تیم خوبی داریم، به چند کمک نیاز داریم و به امید نمازی هم خسته نباشید می‌گویم. او دوست خیلی خوب من است و تیم خیلی خوبی جمع کرده است.

وی افزود: اولین چیزی که نیاز داریم اتحاد و همدلی است، به بازیکنان گفتم باید برای آبروی خودشان بازی کنند و خوشحالم که بخش اعظم این بازیکنان، شاگردان من در تیم ملی امید بودند ضمن اینکه با کار و تلاش می‌توانیم روزهای خیلی خوبی داشته باشیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: از مدیریت کارخانه ذوب‌آهن و همچنین سعید آذری تشکر می کنم که به من اطمینان کردند و این پیراهن را به من امانت دادند. با تمام وجود برای این پیراهن می‌جنگیم، یک هدف بیشتر نداریم چرا که فقط یک صدا و یک اسم را می‌شناسیم و آن حفظ و دفاع از این پیراهنی که امروز به امانت دست من و بازیکنان است.

منصوریان ادامه داد: تشکیلات باشگاه بسیار مناسب است، امیدوارم در مسیر سختی که قرار داریم موفق شویم زیرا لیگ نه تیم آسان می‌شناسد و نه تیم قوی و همه در یک سطح هستند. فقط باید یک هدف داشته باشیم و آن هم سربلندی تیم ذوب‌آهن است.

وی خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد در ترکیب بازیکنان تغییری نخواهیم داشت، باید با احترام به انتخاب مربی قبلی نگاه کرد و به نظر من همین بازیکنان نیاز به یک شوک و یک کمک دارند. بحث اتحاد و همدلی به موارد فنی و تاکتیک اولویت دارد، اگر این اتفاق بیافتد، من می‌توانم بحث فنی را اینجا عملیاتی بکنم ولی فکر نکنم تغییر خاصی در بازیکنان داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص کمک مربیان خود گفت: قطع به یقین از گروه بزرگی که در استقلال داشتم، محمد خرمگاه اینجا با من است و احتمالا یک آنالیزور هم به ما اضافه می‌شود. قصد دارم از نفرات بومی استفاده کنم، همان‌طور که تیم‌های دیگر پیشکسوت دارند اینجا هم پیشکسوتان خیلی خوبی دارد و خوشحالم که امروز چند نفرشان را دیدم و از آذری خواهش کردم شرایطی فراهم کند تا بتوانم از آنها کمک بگیرم.

منصوریان درباره احتمال جدایی رشید مظاهری اظهار کرد: اولین روز کاری من است و چیزی در این مورد نمی‌دانم ولی هر اتفاقی که بخواهد بیافتد من و مدیرعامل در یک مسیر حرکت می‌کنیم.

کد خبر 358693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.