تقدیر معاون رییس جمهور از مهرعلیزاده

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در لوحی از حمایت‌های استاندار اصفهان از فعالیت های سازمان انرژی هسته ای تقدیر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن پیام علی اکبر صالحی خطاب به محسن مهرعلیزاده به این شرح است:

«ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و با آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی و همکاران گرامی در راستای خدمت رسانی شایسته به اهالی هنر پرور و تمدن ساز آن استان پر افتخار، بر خود فرض می دانم تا بدین وسیله از همکاری صمیمانه و همراهی همدلانه آن برادر گرانقدر با مدیران و مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران قدردانی نمایم.

اگر چه حمایت حضرتعالی از فعالیت‌ها و اقدامات کارشناسان خدوم این سازمان به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ صنعت هسته ای و در جایگاه یکی از مدیران اسبق سازمان انرژی اتمی، مایه اعجاب نخواهد بود، اما بی گمان در خور تحسین و شایسته سپاسگزاری است. امیدوارم مدیریت محترم شرکت تولید مواد اولیه و سوخت هسته ای ایران و سایر مدیران و عزیزان فعال در سایت هسته ای اصفهان، بیش از پیش قدردان حمایت‌ها و همدلی‌های آن مدیر با اخلاق و توانمند بوده و بواسطه انجام دقیق و بهنگام وظایف خود و همکنشی و همکاری فعال با مجموعه تحت مدیریت حضرتعالی، در میدان عمل پاسخگوی الطاف و مراحم آن برادر بزرگوار باشند. دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی جنابعالی و خانواده گرامی را در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی عصر را از درگاه ایزد متعال خواستارم.»

کد خبر 358688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.