نکوداشت فرصتی برای معرفی زیبایی‌های نصف‌جهان

شهردار اصفهان گفت: با تعامل می‌توانیم طی سه روز فرهنگ اصفهانی، هنر اصفهانی، زیبایی‌ها و فرصت‌های گردشگری اصفهان و ... را به خوبی به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در نشست «هم‌اندیشی و هماهنگی برای برگزاری روز نکوداشت اصفهان» با بیان اینکه ماه ربیع الاول بهار همه ماه‌ها است، زیرا نشانه‌های رحمت الهی به وضوح در آن مشاهده می‌شود و تقارن این ماه با مراسم روز نکوداشت اصفهان پسندیده است، اظهار کرد: در این برهه از زمان که هفته وحدت را نیز در پیش رو داریم، بهترین فرصت برای یک رفتار عملی هماهنگ بین دستگاه‌ها جهت بهتر برگزار شدن روز نکوداشت اصفهان است تا این روز به خوبی ارج نهاده شود.

وی با بیان اینکه میلاد پیامبر اکرم (ص) در روز چهارم آذرماه پیش زمینه خوبی برای هم اندیشی و همفکری جهت برگزاری هر چه بهتر روز نکوداشت اصفهان است، افزود: با هم اندیشی‌ها و تعاملات که برای نکوداشت روز اصفهان میان همه دستگاه‌ها اتفاق می‌افتد همچنین با مشارکت شهروندان می‌توانیم شهر را به خوبی به دنیا معرفی کنیم.

نوروزی با اشاره به هفته کتابخوانی و هفته کار آفرینی گفت: در عرصه کار آفرینی با ۵۰ مشارکت کننده مردمی ۵۰ رویداد را پشت سر گذاشتیم که نمونه‌هایی از مشارکت مردم در اموری است که باید با کمک یکدیگر به انجام برسد، بنابراین برای برگزاری روز نکوداشت اصفهان می‌توانیم از نقطه نظرات مردم و سازمان‌های مردم نهاد استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و نهادهای دولتی مثل حوزه هنری، اداره کل ارشاد اسلامی، صدا و سیما، نهادهای مردمی، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها می‌توانند در این فرصت  به گونه ای عمل کنند که شهر تاریخی اصفهان به خوبی معرفی شود.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، برنامه‌های روز اصفهان با کمترین نقص برگزار شود، البته نقد برنامه‌ها طبیعی است، اما اگر بیشتر با هم همکاری داشته و در موضوع دخیل شویم؛ نقدها نیز منصفانه خواهد بود، با توجه به اینکه از امسال برنامه‌های روز اصفهان در آذرماه شکل می‌گیرد، می توانیم ارزیابی کرده و سال آینده برنامه‌های بهتری ارائه کنیم.

نوروزی با بیان اینکه از مدیران شهری، شهرهای خواهر خوانده دعوت شده در برنامه‌های روز اصفهان شرکت کنند، خاطرنشان کرد: حضور نمایندگان شهرهای خواهرخوانده فرصت خوبی برای معرفی اصفهان به عنوان یک شهر گردشگری است، البته در این زمینه باید بخش خصوصی، سازمان‌های مردم نهاد و اتاق بازرگانی کمک کنند.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: برنامه‌های روز اصفهان دستاورد بسیار مهمی را برای اصفهان به همراه داشته باشد، البته با تعامل می‌توانیم طی سه روز جمله فرهنگ اصفهانی، هنر اصفهانی، زیبای‌ها و فرصت‌های گردشگری اصفهان و ... را به خوبی به دنیا معرفی کنیم.

کد خبر 358643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایراندخت ذوالفنون US ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
    0 0
    دست مریزاد به شهردار محترم اصفهان همیشه بهترین شهرداریها را داشته است و شایسته بهترینهاست به این امید که از فروش آسمان (بلندمرتبه سازی) هم جلوگیری شود و جلوی اجرای طرح بازچرخانی گرفته و دنبال احیای زاینده رود عزیزمان باشند و این شدنی است اگر طرحهای بدون آمایش سرزمین برچیده و طرح هایی با توجه به آمایش سرزمین اجرا شود پایدار باشید