مراکز بزرگ خدماتی اصفهان در پوسته شهر ساخته می‌شود

مدیرعامل سیتی سنتر و شهرک سلامت گفت: قصد داریم مراکز بزرگ را از هسته شهر به پوسته شهر ببریم تا از ترافیک شهر و آلودگی آن کم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود صرامی در دومین نشست گفت‌وگوی بین نسلی در خصوص راز موفقیت خود اظهار کرد: خوب صحبت کردن و پیشینه خوب می‌تواند یک فرد را متقاعد کند که برای شما سرمایه گذاری کند و من با همین راهکار توانستم سیتی سنتر و شهرک سلامت را بدون هیچ منبع مادی و با متقاعد کردن سرمایه داران برای سرمایه گذاری بسازم.

وی در خصوص اینکه آیا هدف از ساخت این مجموعه ها فقط مادی بوده است یا خیر افزود: من معتقدم اگر یک  فرد ب هدف دستیابی به پول پروژه‌ای را آغاز کند مطمئنا شکست خواهد خورد؛ من در آغاز این پروژه‌ها اهدافم فقط کمک رسانی به مردم بود اما بعد با رونق کار به کسب سرمایه‌های مادی در کنار کمک به مردم رسیدم.

صرامی در خصوص اهدافش برای ساخت مدرسه‌ای که شغل را از سنین نوجوانی ایجاد کند ادامه داد: وقتی با جوانان یک دانشگاه صحبت کنید می‌بینید هدفی برای زندگی خود ندارند پس ما خواستیم این هدف سازی را از سنین نوجوانی ایجاد کنیم تا وقتی آن نوجوان وارد جامعه می‌شود یک هدف و یک کار خوب داشته باشد.

وی در خصوص برگزاری نشست ‌های گفت‌وگوی بین نسلی بیان کرد: برنامه‌ بسیار خوبی است اما باید به خاطر داشت مهم تر از برگزاری این چنین نشست ها تداوم آنهاست اما مطمئنم اگر تداوم داشته باشد به نوجوانان خیلی کمک کننده است تا بتوانند از بزرگ تر ها راه زندگی کردن را بیاموزند.

مدیر سیتی سنتر و شهرک سلامت با بیان اینکه بردن مراکز خدماتی بزرگ هسته شهر به پوسته شهر آلودگی و ترافیک را کم می کند گفت: ما قصد داریم مراکز خدماتی بزرگ را از هسته شهر به پوسته شهر ببریم تا از ترافیک شهر و آلودگی آن کم شود تا بتوانیم به ساماندهی شهر کمک بکنیم.

شایان ذکر است گفت‌وگوی بین نسلی سلسله نشست هایی است که به همت خانه نوجوان برگزاری می‌شود.

کد خبر 358640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بیگی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
    0 0
    با سلام.... جناب صرامی؛ لطفا در قسمت کلان ۱۷۰ هکتاری شهرک شهید کشوری که برای ساخت مجموعه های فرهنگی و گردشگری و توریستی و توریسم درمانی و ....... درنظر گرفته شده است سرمایه گزاری بفرمائید....باتشکر