یک رویداد استارتاپی از جنس بانوان

رییس شورای عالی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: دومین رویداد استارتاپی بانوان به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در سالن همایش‌های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، زهرا اخوان نسب اظهار کرد: رویداد استارتاپی بانوان، یک رویداد آموزشی- تجربی همچون استارتاپ ویکند است که در سراسر دنیا در هفته جهانی کارآفرینی در سه روز متوالی برگزار می شود.

وی افزود: در این برنامه شرکت‌کنندگان با انگیزه ای از جمله برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقه‌مندان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند، در این برنامه جهانی تا به‌حال بیش از ۴۵هزار نفر در بیش از ۲۰۰ شهر شرکت نموده اند.

رییس شورای عالی اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: هدف از اجرای استارت آپ مخصوص بانوان، مراجعه تعداد زیادی از دختران و بانوان با ایده‌های ناب به شورا بود که از روند عملیاتی شدن ایده های خود اطلاعی نداشتند و همچنین جمع آوری ایده های جدید ‌و تبدیل آن به یک کسب وکار، آموزش کار گروهی، راه‌اندازی کسب و کار و آشنایی با روش های موفقیت در کسب و کارهای کوچک و نوپا از دیگر اهداف این برنامه است.

اخوان نسب گفت: افتتاحیه برنامه استارت آپ روز جمعه دوم آذر ماه در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان و اختتامیه نیز روز چهارم آذرماه مصادف با ولادت حضرت رسول اکرم با حضور۷۰ تا ۱۰۰ نفر در شش الی ۹ تیم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: نهاد ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، سازمان ملی یونسکو ، استانداری و شهرداری اصفهان از حامیان این برنامه هستند.

رییس شورای عالی اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: یکی از این اقدامات مفید و موثر شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در حوزه حمایت از بانوان فعال در عرصه های مختلف در نظر گرفتن برنامه ای برای حمایت از استارتاپ‌ها است.

وی در مورد این رویداد استارت آپی گفت: حدود سه ماه پیش جلسات هماهنگی و برنامه ریزی برای برپایی این دوره استارت آپ شروع و طی مدت مذکور در مورد تیم ها، منتورها و داوران و کارهای اجرایی برنامه ریزی و صحبت شده است، ثبت نام ها نیز از یک ماه پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 358610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.