قفل ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر

ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر قفل شده و تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، در این مسیرها تعداد خودروهای تک سرنشین زیاد است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، شنبه ساعت ۱۹- حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است، سه راه هتل پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل فردوسی مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، در خیابان دکتر بهشتی مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اما از پل شیری به سمت پل فلزی بار ترافیکی سنگین است، خیابان کاوه مسیر منتهی به خیابان بهارستان بار ترافیکی بسیار سنگین و مسیر حرکت به سمت پل چمران به دلیل پارک دوبل خودروها پر حجم است.

در خروجی میدان امام علی(ع) به سمت خیابان هاتف به خصوص در محدوده کوچه مشیر شاهد کندی ترددها هستیم، همچنین مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی ترافیک زیادی دارد که به رانندگان توصیه می‌شود هنگام رانندگی به خصوص در بزرگراه‌ها فاصله ایمنی را رعایت کنند.

قفل ترافیک در چهارراه هشت‌بهشت و خیابان هشت‌بهشت غربی به دلیل توقف دوبل خودروها که بیشتر برای مراجعه شهروندان به ساختمان پزشکان آمده‌اند، مشاهده می‌شود، خیابان بزرگمهر حدفاصل چهارراه هشت‌بهشت تا خیابان بلال نیز پرتردد است.

ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر قفل شده و تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، در این مسیرها تعداد خودروهای تک سرنشین زیاد است.

تمام مسیرهای منتهی به میدان‌آزادی از جمله بلوار دانشگاه، خیابان سعادت آباد، خیابان هزارجریب و خیابان چهارباغ بالا در این دقایق شلوغ و تردد خودروها با سختی انجام می‌شود.

کد خبر 358585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.