جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر در اصفهان برگزار می شود

مدیر اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر اصفهان در روز ۲۹ آبان‌ماه امسال در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان سید کمال الدین میرهادی اظهار کرد: پس از بررسی مدارک و طرح‌های افراد شرکت‌کننده در این جشنواره، در نهایت هفت نفر به عنوان کارآفرینان برتر استان اصفهان در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب شده و یک نفر نیز به مرحله کشوری راه پیدا کرده است.
وی افزود: این جشنواره با حضور مقامات و مسئولان استانی، ملی و کارآفرینان استان اصفهان در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار خواهد شد.

در همین ارتباط، میرهادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، گفت: هفته جهانی کارآفرینی در سراسر دنیا با این عنوان برگزیده شده و چهار سال است که در کشور ما نیز به‌منظور گرامیداشت این هفته رویدادهای مختلفی در طول این هفته توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: گرامیداشت این هفته اولین‌بار در استان اصفهان انجام گرفت، در سال‌های بعد استان‌های دیگر نیز برای بزرگداشت این هفته برنامه هایی درنظر گرفتند که درنهایت وزارت‌خانه متبوع نیز برای هر روز عنوانی را مشخص کرد.

مدیر اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: بیش از ۶۰ برنامه با محوریت کارآفرینی در قالب رویدادهای مختلف، سیمنارها، همایش و کارگاه در طول این هفته برگزار می‌شود که مهم ترین آن جشنواره کارآفرینان برتر اصفهان است.

کد خبر 358584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.