۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
اصفهان در ۶۰ ثانیه

اولین "جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه" با هدف کنارهم قراردادن زوایا و دیدگاه‌های مختلف درباره اصفهان از آبان ماه امسال تا اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولین "جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه" از امروز _چهارشنبه ۲۳ آبان_ به همت شهرداری اصفهان آغاز می‌شود. این جشنواره تا پانزدهم فرودین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان فرصت دارند آثار خود را تا آن تاریخ بارگذاری کنند. فرید صلواتی دبیر جشنواره در گفتگو با خبرنگار ایمنا درباره جزئیات این جشنواره گفت: در این جشنواره مردم با بارگذاری فیلم‌های یک دقیقه‌ای خود در سایت آپارات وارد فرآیند جشنواره خواهند شد.

صلواتی ادامه داد: داوری جشنواره در دو بخش انجام خواهد شد، بخش اول آرا مردمی می‌باشد که در سایت ثبت می‌شود و بخش دوم هیئت پنج نفره داوران هستند که در اردیبهشت ماه پنج فیلم را به عنوان آثار برگزیده انتخاب می‌کنند. 

وی با اشاره به اهداف این جشنواره تصریح کرد: اصفهان فقط زاینده‌رود و سی‌وسه‌پل و پل‌خواجو نیست، مکان‌های زیادی در اصفهان وجود دارد. سعی داریم که هرکسی که می‌آید حتی گردشگران خارجی فیلم‌های خود از زوایا مختلف اصفهان را نشان دهند، حتی کسانی که کسب و کاری در زمینه‌های مختلف مانند صنایع دستی و یا کافه در اصفهان راه انداخته‌اند می‌توانند با بارگذاری فیلمی ضمن تبلیغ کار خود زاویه‌ای نو از شهر را به نمایش بگذارند.

دبیر این جشنواره را فقط مختص به مردم اصفهان ندانست و گفت: همه افراد که به اصفهان می‌آیند، می‌توانند دیدی که به اصفهان داشتند را در قالب یک فیلم ۶۰ ثانیه‌ای در سایت آپلود کنند تا دیدگاه‌های مختلف را در کنار همدیگر داشته باشیم.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سایت www.aparat.com/esfahan۶۰   بارگذاری کنند. اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و آثار منتخب مردمی و هیئت داوران معرفی می‌شوند.

کد خبر 358570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.